Onterecht minstens 4 weken vertraagde uitbetaling OCMW

Onterecht geen geld
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Onterecht minstens 4 weken vertraagde uitbetaling OCMW

#1 , 22 okt 2018 01:13

Beste

Chronisch ziek (niet erkende doch zware ziekte) en kom slecht overeen met huidige sociaal werkster OCMW. Bovendien deze maand niet uitbetaald! Betreft niet een weigering maar niets was voor het Bijzonder Comité gebracht en ze vertrok weeral op verlof. Heb mijn bankafschriften tijdig bezorgd en lag in een ziekenhuis opname op het moment van een (mijn inziens niet noodzakelijke) afspraak en heb die voormiddag meermaals getelefoneerd maar er werd niet opgepakt. Meteen de dag na de avond dat ik uit het ziekenhuis ontslagen was gereageerd aangetekend op een aangetekend schrijven en collega sociaal werker (wegens verlof van de vaste) zei op de dag dat de uitbetaling had horen zijn dat ik tegen Electrabel enz mag doorgeven dat ze er mee bezig zijn. Omdat er niks voor het Comité was gebracht wist en weet ik van niks waar ik deze ellende aan te danken heb noch hoe te hebben kunnen voorkomen. Kan sowieso 28 dagen per maand geen voedsel bekostigen met dit inkomen (medische onkosten). Daarenboven liggen terugbetalingen BVAC's bijna gedurende al 2 maand stil (normaal tot 30 dagen verwerkingstijd) evenals een vrijwillig voorgeschoten jaarfactuur waarbij rond de 120 euro twee maand terug hen voorgeschoten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Onterecht geen geld
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 okt 2018 09:54

Heeft er iemand zoiets meegemaakt en/of zijn bepaalde artikel nummers v toepassing?

Reclame

Terug naar “Andere”