X en Y laten mij gewoon in de kou staan

Mioami
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

X en Y laten mij gewoon in de kou staan

#1 , 06 okt 2016 00:55

Hallo allemaal

Ik ga verwijzen naar een webpagina die ik heb aangemaakt (nog niet compleet) ter aanleiding van mijn ervaringen met het OCMW en A te Y,
in een dringende oproep tot steun voor Minder Mobielen Vervoer.
Hier volgt de URL van de webpagina.
X
Zoals ik al zei is de pagina verre van compleet, er ontbreken nog heel wat gegevens, maar ze geeft toch al een idee van hoe het gesteld is met de behulpzaamheid van het OCMW & X te Y.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 06 okt 2016 08:40

En uw juridische vraag is?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 06 okt 2016 08:59

Namen noemen is hier niet toegelaten. bovendien stelt u geen juridische vraag. Laat staan dat in de link die online stond effectief ook een fout van de 2 partijen bewezen is.

Indien u een concrete juridische vraag heeft, kan u die natuurlijk altijd stellen. Dit is echter geen forum om mensen/organisaties aan de kaak te stellen.

Reclame

Terug naar “Andere”