beroepsloopbaan

Krakot
Topic Starter

beroepsloopbaan

#1 , 30 jan 2016 01:16

Ik heb via My pension mijn beroepsloopbaan even afgedrukt .
Ik heb redelijk wat interim gedaan maar ook enkele contractjes bepaalde duur.

Nu ben ik die lijst van beroepsloopbaan eens aan het bekijken en er staan dingen bij die totaal niet kloppen .

Ten eerste begint het al met het volgende .
Ik vind hier een loonfiche van het jaar 1996 dat ik een 6 maanden gewerkt zou hebben met interim .
De dagen van deze loonfiche staan niet op het blad van beroepsloopbaan .
Dan heb ik mijn uittreksel van de pensioenrekening ( je kent dat wel zo'n briefjes die je elk jaar krijgt toegestuurd ) van dat jaar en ook hier staan die dagen niet op vermeld , de dagen dus van die loonfiche .

Dan heb ik één jaar voor de overheid gewerkt ik ben in 2000 begonnen tot 2001.
In de beroepsloopbaanblad staat 2000 dat ik bediende ben en dan in 2001 terug even arbeider en dan terug bediende .
Nu ja wat is het nu .

Hoe moet ik dit allemaal recht zetten en kan dit gevolgen hebben ?
Het is voor mij heel verwarrend wat nu juist is of zal zijn ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Karanog

#2 , 30 jan 2016 17:35

Net bovenaan "Alle details tonen" (lijst van beroepsloopbaan) staat "Onvolledigheden melden"

Wat je bediende-arbeider probleem betreft, hoe staat het op dat briefje dat je elk jaar krijgt toegestuurd?

JPV

#3 , 31 jan 2016 08:07

op 1 loonfiche staat dat je 6 maand gewerkt hebt? Zeker dat het een loonfiche is?

Reclame

Krakot
Topic Starter

#4 , 01 feb 2016 12:22

@ JVP ja want het is hetzelfde loonstrookje als de andere waar ik voor dezelfde firma gewerkt heb de loonstrookjes zijn wel uitgegeven door interim bureau waar ik toen voor in dienst was bij die firma .
Er staat ook duidelijk loonfiche nr .... op net als bij de andere en ook het paritair comité nr is hetzelfde als bij de andere loonfiches .

@ karannog ik heb hier een papier individuele rekening van de periode dat ik als ambtenaar heb gewerkt (startbaan toen ) , daar staat arbeider op , op een ander staat dan weer bediende op , op de loonfiches staat technisch beambte op verder niets . Indien je ambtenaar bent ben je dan niet steeds bediende ?

JPV

#5 , 01 feb 2016 12:38

krakot, staat er niet ancienniteit ipv effectief 6 maand gewerkt? ancienniteit bewijst op zich niet het aantal dagen/maanden dat je gewerkt hebt, bij pensioenen een essentieel verschil.

Terug naar “Pensioenen”