hallo,ik ben 65 jaar en ex grensarbeider met 30 jaar loopbaan nederland. momenteel werkzaam op nike sinds 2012 volgend jaar ga ik mijn pensioenleeftijd bereiken wordt op 18/01/1960 66 jaar.nu heb ik mijn pensioen voor een jaar uitgesteld in 2026. heb aan nike gevraagd of ze mij op het einde van 2025 mijn C4 willen geven zodat ik dan een uitkering kan aanvragen tot mijn pensioenleeftijd van 67 jaar nederland want als ik mijn pensioen neemt op 66jaar krijg ik maar iets van 900€ . nu zegt nike dat we in onderling akkoord afscheid kunnen nemen ...maar daar kan ik toch niet op ingaan dan krijg ik toch een sanctie vd RVA en geen werkloosuitkering. weet nu niet wat ik hiermee moet is dat dan zo'n probleem voor nike om mijn c4 te geven. wie kan mij goede info geven wat ik hiermee moet doen , heb nu al een loopbaan sinds 1977 dus 48 jaar werken . zou de RVA bereid zijn te aanvaarden dat ik met onderling akkoord op nike mijn ontslag neem met behoud en recht op een uitkering van 1 jaar ???? nochmaals wie kan mij helpen want ik weet het niet meer!!.
alvast bedankt .groeten martin