Pensioenrechten na veroordeling

Paul Jacobs
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Pensioenrechten na veroordeling

#1 , 02 jun 2019 15:08

Heeft een correctionele veroordeling van 10 maanden met uitstel repercussie op de pensioenrechten v/e politiecommissaris nog voor de wet op geïntegreerde politie? Na 6 maanden schorsing heeft hij zijn ontslag aangeboden aan de gemeenteraad en werd geaccepteerd.Dank

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mathieu Rutten

#2 , 02 jun 2019 17:23

Gaat het om een ontslag met behoud van pensioenrechten? Is er een nieuwe beslissing gekomen na de correctionele veroordeling?

Mathieu Rutten

#3 , 04 jun 2019 09:57

Paul,

Ik heb je geantwoord via P.B. Is dit voldoende voor jou?

Groetjes,

Thieu Rutten
(pensioen)deskundige

Reclame

Paul Jacobs
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 jun 2019 10:25

Beste Thierry,

Van harte bedankt hoor.
1 klein vraagje; wat is PB en vind ik het?
Genegen groeten

Paul

Mathieu Rutten

#5 , 04 jun 2019 10:28

PB = privébericht, antwoord op jouw privébericht

Groetjes,

Thieu.

Paul Jacobs
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#6 , 04 jun 2019 10:50

Uitstekend Thieu. Zo loopt het inderdaad op dit ogenblik. Werknemerspensioen vanaf 2021. Ambtenarenpensioen vanaf 1 februari 2019, maar nog geen bedrag gekend omdat FOD nog niet over alle weddegegevens beschikt.De ombudsman Pensioenen onderzoekt dossier

Ik hou U-als het mag- op de hoogte

Vriendelijke groeten
Paul

Mathieu Rutten

#7 , 04 jun 2019 11:00

Uiteraard mag u mij op de hoogte houden. De weddegegevens mogen geen probleem zijn gezien u ontslag heeft genomen. Kijk eens in my pension of de gegevens van Capelo kloppen. Mogelijk dat je gemeente de gegevens nog niet correct of onvolledig heeft ingevoerd in Capelo. Ik zou alleszins contact opnemen met de personeelsdienst van de overheid om de gegevens dringend door te geven.

Veel succes.

Groetjes,

Thieu.

Groetjes,

Thieu.

Terug naar “Pensioenen”