Toestand mypension wijzigt regelmatig

mbbs1024
Topic Starter
Berichten: 474

Toestand mypension wijzigt regelmatig

#1 , 20 mei 2019 21:28

Telkens ik inlog op mypension, krijg ik een ander bedrag te zien (varieert tussen 1700 en 2000€), soms komt er ook op dat het niet mogelijk is om het bedrag te berekenen, en recent staat er op dat ook de pensioendatum niet kan berekend worden.
Ik heb een gemengde loopbaan, 6 jaar privé, de rest ambtenaar bij een overheidsbedrijf,
Tijdens mijn periode van ambtenaar werd een Privé bedrijf overgenomen, en werd ik daar tijdelijk naar overgeheveld, samen met een 100 tal collega's, ik was toen "op verlof wegens missie".
Na een paar jaar werd dat bedrijf volledig in het "moederbedrijf" geintegreerd, en was ik terug gewoon ambtenaar, verlof wegens missie was dus gedaan.
recent werd de mogelijkheid geboden, wegens besparingsredenen, om vanaf 60 jaar thuis te blijven met behoud van een percentage van het loon, maar met betaling van volledige voltijdse sociale bijdragen, zodat dit geen impact zou hebben op het pensioen, en dat noemt dan "verlof voorafgaand op pensioen"

Naast sommige prestatiedetails staat "aanneembaar onder voorwaarden", wat zijn die voorwaarden dan ?
Ik heb deze vragen ook gesteld op de mypension site, maar daar komt geen antwoord op.

Wordt de pensioenregelementering dan zo dikwijls aangepast dat er zulke variatie op het pensioenbedrag zit, en dat ze het momenteel niet kunnen berekenen, zelfs de pensioendatum niet meer ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding