Ambthalve onderzoek pensioenrechten

âlfazdelpi
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Ambthalve onderzoek pensioenrechten

#1 , 24 mar 2016 01:14

Beste,

Relaas.

Normaliter zou ik met vervroegd pensioen gaan op 01/01/2015. In december 2014 heb ik een document [(model74(93)] verstuurd naar de rvp om te melden dat ik mijn beroepsactiviteit NIET zou stopzetten.
Deze hebben mij een dan een document toegestuurd waarbij zij een herziening hebben uitgevoerd en mijn pensioen alsook mijn bonus hebben geschorst.
Ik heb nooit een pensioen ontvangen.

Nu heb ik vastgesteld dat een ambtshalve onderzoek betreffende de pensioenrechten zal aangevat worden vermits ik op 04/03/2017, 65 jaar word.

Graag had ik willen weten of mijn gepresteerde jaren (voltijds) 2015,2016 en gedeeltelijk 2017 tot aan de pensioengerechtigde leeftijd in aanmerking worden genomen voor de pensioenberekening.

Dank bij voorbaat voor de medewerking.

Met vriendelijke groet.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 24 mar 2016 05:58

Ze zullen op de normale manier in aanmerking genomen worden, dus op voorwaarde dat ze behoren tot de meest financieel interessante 45 jaar/14040 dagen uit uw loopbaan.

Reclame

Terug naar “Pensioenen”