uitnodigingsgesprek vdab

Alaska
Topic Starter
Berichten: 13

uitnodigingsgesprek vdab

#1 , 08 dec 2018 08:30

Goedemorgen allemaal,
Een kort vraagje: Ik ben momenteel sedert 15 november werkloos en moet nog al mijn verlof opnemen. Gans de maand december dus. Ik heb echter volgende week een uitnodiging van de vdab. Moet ik daar tijdens mijn verlof op ingaan?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
adizal

#2 , 08 dec 2018 09:22

Als je thuis bent, waarom zou je het jezelf dan moeilijker maken.

Alaska
Topic Starter
Berichten: 13

#3 , 08 dec 2018 09:51

Als je thuis bent, waarom zou je het jezelf dan moeilijker maken.
Waar maak ik het mij moeilijk? Ik vraag gewoon een correct antwoord! Ik heb 23 jaar gewerkt voor dezelfde werkgever en heb zelfs tijdens de periode gedekt door mijn ontslagcompensatievergoeding grotendeels gewerkt. Dus het is niet dat ik niet wil werken, verre van zelfs. Maar ik moet er eventjes tussenuit en mijn verlof komt dus heel gelegen. Vandaar nogmaals mijn vraag, moet ik tijdens mijn verlof ingaan op een uitnodiging van de vdab?

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 08 dec 2018 10:22

Je moet er niet op ingaan, maar een berichtje van u naar hen toe om te zeggen dat je in verlof bent zou ik toch doen !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#5 , 08 dec 2018 10:33

Je moet er niet op ingaan
bewijs maar eens
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Alaska
Topic Starter
Berichten: 13

#6 , 08 dec 2018 10:37

Je moet er niet op ingaan, maar een berichtje van u naar hen toe om te zeggen dat je in verlof bent zou ik toch doen !
Voila daar ben ik iets mee! Uiteraard is het de bedoeling om die mensen op de hoogte te stellen van het feit dat ik op verlof ben!

adizal

#7 , 08 dec 2018 10:54

Als je thuis bent, waarom zou je het jezelf dan moeilijker maken.
Waar maak ik het mij moeilijk? Ik vraag gewoon een correct antwoord! Ik heb 23 jaar gewerkt voor dezelfde werkgever en heb zelfs tijdens de periode gedekt door mijn ontslagcompensatievergoeding grotendeels gewerkt. Dus het is niet dat ik niet wil werken, verre van zelfs. Maar ik moet er eventjes tussenuit en mijn verlof komt dus heel gelegen. Vandaar nogmaals mijn vraag, moet ik tijdens mijn verlof ingaan op een uitnodiging van de vdab?
Neen , maar u dient wel uw bemiddelaar in te lichten dat u op datum afspraak met verlof bent.

adizal

#8 , 08 dec 2018 10:56

Als je thuis bent, waarom zou je het jezelf dan moeilijker maken.
Waar maak ik het mij moeilijk? Ik vraag gewoon een correct antwoord! Ik heb 23 jaar gewerkt voor dezelfde werkgever en heb zelfs tijdens de periode gedekt door mijn ontslagcompensatievergoeding grotendeels gewerkt. Dus het is niet dat ik niet wil werken, verre van zelfs. Maar ik moet er eventjes tussenuit en mijn verlof komt dus heel gelegen. Vandaar nogmaals mijn vraag, moet ik tijdens mijn verlof ingaan op een uitnodiging van de vdab?
Neen , maar u dient wel uw bemiddelaar in te lichten dat u op datum afspraak met verlof bent.

Kan je zelf ook vinden dat antwoord op de site van....VDAB

https://www.vdab.be/rechtenenplichten/geldigereden

Terug naar “Werkloosheid”