onterrecht geschorst van invaliditeitsuitkering ,,,

deklusserjos
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

onterrecht geschorst van invaliditeitsuitkering ,,,

#1 , 13 nov 2018 02:00

Hallo ,
ik ben sinds begin januari geschorst op mijn uitkering van invaliditeit , nu is het einddelijk uitgesproken in mijn voordeel , ik heb sins januari wel een tijdelijkewerkloosheidsuitkerrring ontvangen ,maar dat scheelde toch enkele 100€ , nu is mijn vraag hoe wordt berekend ? op wat kan en op wat word dit herberekend ,heb ik ook recht op een schadevroeding , heb tenslotte enkele rekenien laten liggen met boetes tot gevolg , op wat kan of heb ik reccht ,
hun beschuldigingen t.o.v. mij waren dan oook niet min ,
alvast bedankt op reactie

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
deklusserjos
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 nov 2018 11:31

ben sind# januari geschorst van de arbeidsgeneesheer omwille dat ze zeggen dat ik men werken niet gestopt ben volgens hen , ik mocht zogezecht mijn auto niet poetsen , nu ga ik trug op mijn invaliedeuitkering vallen ,nu heb ik werkloosheidsuitkering , hoe zou dat geregeld worden en heb ik recht op een schadevergoeding ?
alvast bedankt

deklusserjos
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 nov 2018 11:32

ben sind# januari geschorst van de arbeidsgeneesheer omwille dat ze zeggen dat ik men werken niet gestopt ben volgens hen , ik mocht zogezecht mijn auto niet poetsen , nu ga ik trug op mijn invaliedeuitkering vallen ,nu heb ik werkloosheidsuitkering , hoe zou dat geregeld worden en heb ik recht op een schadevergoeding ?
alvast bedankt

Reclame

deklusserjos
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 15 nov 2018 12:27

ben sind# januari geschorst van de arbeidsgeneesheer omwille dat ze zeggen dat ik men werken niet gestopt ben volgens hen , ik mocht zogezecht mijn auto niet poetsen , nu ga ik trug op mijn invaliedeuitkering vallen ,nu heb ik werkloosheidsuitkering , hoe zou dat geregeld worden en heb ik recht op een schadevergoeding ?
alvast bedankt

Terug naar “Werkloosheid”