Beslissing C2

Casanova1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Beslissing C2

#1 , 15 jan 2018 18:21

Beste

Op 6/11/2017 heb ik mijn ingeschreven als werkzoekende.

Heb zelfs ontslag gegeven voor een andere tewerkstelling , dit is spijtig genoeg niet verlopen hoe ik me had voorgesteld.

Ondertussen blijf ik solliciteren maar ben ik er wel voorzichtiger mee aangezien ik niet wil meemaken wat ik heb meegemaakt bij mijn nieuwe tewerkstelling.

Op 20/11/2017 heb ik dan toch een aanvraag gedaan voor een werkloosheids uitkering. Mijn dossier werdt definitief verzonden op 14/12/107. Aangezien het langer dan een maand kon duren vooraleer ik een antwoord krijg en het eventueel verhoor die ik moet doen. Zou ik nog net toekomen met wat ik heb gespaard. Ondertussen heb ik in een hotel gesolliciteerd en wordt ik geroepen voor een 2de gesprek wat waarschijnlijk wel goed zal komen.

Maar nog steeds heb ik geen definitief antwoord van het RVA of vakbond.

Als ik Mijn e-dossier raadpleeg , kan ik wel lezen dat er opsta beslissing door RVA C2.

Wat houdt deze C2 in ?

En kan ik eventueel aanspraak maken op een bezondere regel van het RVA wat betreft “ als u het wek verlaat voor een andere tewerkstelling en vanaf het aanvang van terwerkstelling voor 4 weken geen uitkering aanvraag “ wordt ik alsnog niet uitgesloten.

Alvast bedankt

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding