Uitkering

Bbb17
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Uitkering

#1 , 05 jan 2018 21:00

Hey,

1december heb ik mijn eerste weekloosheidsuitkering gekregen. En daarvoor midden november een half maandje was ookbetaald door acv dat was de eerste.
28ste december heb ik mijn papiertje ingegeven maar nog steeds is er niets op mijn rekening?
Durven bellen heb ik ook niet gedaan zou er iets mis zijn? Als er een probleem is laten ze wel iets weten? Of maak ik me voor niets druk want ik heb t aan iemand gevraagt en ze zei van als je de vorige maand de 1ste had gekregen, zou het dit maand ook zo moeten zijn.. moet ik is opbellen de maandag? Of nog gwn eventjes wachten dan?..

Alvast bedankt voor de antwoordjesss :))

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
johan V
Berichten: 174

#2 , 05 jan 2018 21:21

Ik denk dat dat met de feestdagen te maken heeft,anders misschien eens kontakt opnemen met de betalingsinstelling(Acv vakbond)

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 jan 2018 21:29

U heeft den 28sten ingegeven en dit op donderdag, vrijdag weinig gewerkt einde jaar, dan is het zaterdag en zondag, en dan nieuwjaar, dinsdag was de eerste werkdag, en geloof me vrij zij hebben meer dan 1 klant, zij moeten een paar duizend verwerken en als je dit dinsdag op je rekening heeft zal zelfs snel zijn in deze periode van het jaar met enorm veel economische werkloosheid door deze feestdagen.

De meeste werklozen krijgen den vijfde werkdag hun werkloos vergoeding.

Er zijn nu zelfs nog werknemers die hun loon niet op hun rekening staat van december.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Werkloosheid”