Werkloodsheidsuitkering

anon740
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Werkloodsheidsuitkering

#1 , 23 jun 2017 02:26

hallo allemaal, vanaf 1juli kan ik inschrijven voor werkloosheidsuitkering maar op 1juli ga ik op vakantie en heb al mijn tickets. mijn vraag is kan ik eerder inschrijven dan de aangestaande datum? alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
caroken
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 jun 2017 08:59

Kan je u niet online inschrijven via de website van VDAB ?

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 jun 2017 09:38

hallo allemaal, vanaf 1juli kan ik inschrijven voor werkloosheidsuitkering maar op 1juli ga ik op vakantie en heb al mijn tickets. mijn vraag is kan ik eerder inschrijven dan de aangestaande datum? alvast bedankt voor jullie antwoorden.
ben je schoolverlater of beëindiging arbeidsovereenkomst?
recht op jaarlijkse vakantie op basis tewerkstelling vorig jaar?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#4 , 23 jun 2017 09:39

Kan je u niet online inschrijven via de website van VDAB ?
als u zich inschrijft moet u ook ter beschikking zijn van de arbeidsmarkt
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Didymus
Berichten: 2061

#5 , 01 jul 2017 21:25

Ter beschikking zijn van de arbeidsmarkt, betekent hoegenaamd niet dat je niet meer op reis mag.

Inschrijving bij de VDAB is cruciaal voor het recht op werkloosheidsuitkering. Dat mag TS dus zeker doen.
"sowieso" schrijf je zo.

jef007
Berichten: 1679

#6 , 02 jul 2017 11:03

ik denk dat TS al op vakantie vertrokken is

Terug naar “Werkloosheid”