Geen enkel inkomen, geen onderdak

CelineVerhagen001
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Geen enkel inkomen, geen onderdak

#1 , 03 jan 2017 16:36

Hallo!

Ik ben 21 jaar en heb 1 zoontje van 1 jaar en binnen 2 weken max eeen dochtertje erbij.
Woon momenteel bij mijn schoonbroer en schoonzus. (Die hebben ook een kind, wonen in een appartement van de woonhaven,)
Ik heb geen werk momenteel door de kinderen. Ik had werk maar ben moeten stoppen wegens ziekte. (MS vastgesteld, nog niet volledig doorgebroken, dus geen uitkering)
Heb geen recht op dop, waardoor ik bij het OCMW ging aankloppen. Mijn vriend verdiende meer dan 1056 euro in de maand waardoor ik geen recht heb op een uitkering..
Ik heb ook geen adres, en ze willen mij geen referentieadres geven waardoor ik eigenlijk mijn dochter niet ga kunnen inschrijven en nog meer belangrijke dingen niet kan.
Wij willen samen gaan wonen. Wij wonen nu al op een andere plaats als ervoor. Eerst woonde wij bij de ouders van mijn vriend. Maar dat lukte gewoon niet meer.
Alleen wonen is gewoon onmogelijk omdat ik geen leefloon krijg. Mijn vriend verdient er niet genoeg voor. Maar wij kunnen gewoon niet blijven waar wij nu zitten. Zeker niet met 2 kinderen. Het begint te zwaar te worden voor mij ook. Crisiswoning hebben wij geen recht op en er staan er geen vrij. Ik heb alle hoop op gegeven. Wij geraken gewoon niet verder. Die leefloon zou ons geholpen hebben. Zijn er mensen die weten wat ik kan doen? Ik heb al zo veel gedaan..


P.s.: Zo lang ik geen adres heb kan ik ook geen kraamgeld ontvangen. Terwijl alle kleine beetjes wel zouden helpen..

Alvast bedankt voor de hulp. Céline Verhagen

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding