RVA duur van sancties tegenwoordig?

pannenkoeker
Topic Starter

RVA duur van sancties tegenwoordig?

#1 , 05 sep 2014 11:16

hoi,

graag had ik wat meer info gehad over de aktuele werkwijze van de RVA, ik merk dat alles op een sneltempo aan het veranderen is en moet me natuurlijk ook voorbereiden op alle mogelijke en onmogelijke rampscenarios die er zouden kunnen zijn :shock: .

ik hoef me nog geen zorgen te maken over een sanctie bij de rva aangezien ik aktief naar werk op zoek ben en lopende sollicitaties gaande heb.

maar. aangezien ik zelf over geen enkele financiele reserves beschik en ik ook weet uit vele (persoonlijke) bronnen dat de rva vaak een beetje beslist wat ze willen. desondanks degelijke bewijzen dat er aktief word gezocht naar werk had ik graag het volgende geweten:

- Hoe lang duren de eventuele sankties die de RVA in het algemeen geeft (ik heb het hier niet over hun officiele uitleg maar ik vraag eerder "hoe verloopt dit meestal in de praktijk?"

ik vind hierbij vaak info over gebeurtenissen in 2011, 2010 maar we weten ondertussen allemaal dat het allemaal veel strenger is geworden het laatste jaar.

alvast bedankt

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding