vlaams woningfonds

lolalola
Topic Starter

vlaams woningfonds

#1 , 31 dec 2013 17:22

Dag beste

ik wil met een vriend een huis gaan kopen bij het vlaams woningfonds. We komen hiervoor in aanmerking (ik heb twee kinderen),
nu gaat hij de onderste twee verdiepen bewonen en ik de bovenste twee samen met mijn kinderen.
is dit een probleem voor de RVA? aangezien we voor het vlaams woningfonds dan samen gaan kopen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 01 jan 2014 08:28

Dag beste

ik wil met een vriend een huis gaan kopen bij het vlaams woningfonds. We komen hiervoor in aanmerking (ik heb twee kinderen),
nu gaat hij de onderste twee verdiepen bewonen en ik de bovenste twee samen met mijn kinderen.
is dit een probleem voor de RVA? aangezien we voor het vlaams woningfonds dan samen gaan kopen?
Hoeveel keukens, badkamers,... zijn er? zal er aparte bel en brievenbus zijn?

lolalola
Topic Starter

#3 , 01 jan 2014 13:33

twee badkamers, een grote keuken en een kleintje beneden. twee bellen. 1 brievenbus

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 01 jan 2014 15:18

Is het pand bij de gemeente gekend als hebbende 2 woonheden?
Indien niet, mogen er nog zoveel keukens en badkamers zijn; het blijft dan samenwonen

JPV

#5 , 02 jan 2014 06:07

Is het pand bij de gemeente gekend als hebbende 2 woonheden?
Indien niet, mogen er nog zoveel keukens en badkamers zijn; het blijft dan samenwonen
Voor de zoveelste keer: de rva kijkt niet naar de theoretische situatie, wel naar of er effectief een apart huishouden is, wat hier zeker mogelijk is.

Terug naar “Werkloosheid”