hallo,
ik ga proberen om mijn probleem zo gedetailleerd mogelijk te vermelden.
Toen ik van school kwam werd ik in wachttijd gezet, ik heb die wachttijd uitgezeten en drie maanden gewerkt (part time), toen heb ik besloten om hogeschool te volgen, deze heb ik helaas niet volledig afgemaakt.
Na mijn hogeschool ben ik naar de vdab gegaan waar ze me opnieuw in wachttijd stelden, deze wachttijd uitgedaan (heb zelf wel aan vdab gevraagd voor persoonlijke hulp bij solliciteren en ben dus de hele tijd bezig geweest met opleidingen te volgen en wekelijks oefeningen ivm solliciteren, dus eigenlijk een soort vn school in vdab niet de workshop dus nog iets anders).
Hoe dan ook toen ik naar de hulpkas ging werd mij verteld dat ik onterecht in wachttijd ben gezet en waardoor ik dus dopgeld ben kwijtgeraakt
Ik heb hiervoor alle hogescholen weer afgelopen voor documenten van uitschrijving, vdab heeft hun fout toegegeven in een document én ik ben reeds de hele tijd bezig met opleidingen van vdab dus het is niet dat ik wil 'profiteren' , maar omdat ik ook geld nodig heb om naar de vdab te gaan elke week en dergelijke was het zwaar voor me, alles werd voorgelegd aan de rva en nu vandaag kreeg ik bericht dat terugbetaling van de RVA geweigerd werd door de directeur.
hoewel ik vind dat ik er recht op heb, is er iets wat ik nu kan doen?
alvast bedankt