Franciscus, ik ga niet zeggen dat opvolging van werklozen een slecht idee is ofzo maar in mijn specifiek geval komt het heel ongelegen. Vandaar dat ik best bereid ben om 'gestraft' te worden met een aantal weken schorsing, ik zou alleen willen weten hoeveel weken men in de praktijk aanrekent.
BTW: ik werk +/- 12 dagen per maand interim, de rest wordt aangevuld met uitkering. Ik draag RSZ bij dus mag ik daar toch ook een deel van terugkrijgen? Een pensioen of kinderbijslag moet men maar 1 keer aanvragen en dan krijgt men onvoorwaardelijk elke maand een uitkering zonder evaluaties, opvolgingen en andere blabla. Men kan daar toch ook zien aan mijn blauwe kaart dat ik niet voltijds thuis op mijn gat zit te profiteren? De interim kan mij op dit ogenblik gewoon niet genoeg werk geven.
Een rare mentaliteit, moest iedereen zo reageren, dan zou de arbeidsmarkt volledig op zijn gat liggen.
3 Dagen voor ik 58 werd (dus volledige vrijstelling) mocht ik ook nog opdraven voor een gesprek. Wees gerust, ze doen U er echt niet dood hoor, als je een beetje meewerkt.