Sanctie "onbepaalde termijn" van RVA

Fenina
Topic Starter
Berichten: 1

Sanctie "onbepaalde termijn" van RVA

#1 , 21 mar 2011 10:22

Beste,
Bij mijn aanwerving eind juni 2010 had ik een mondelinge afspraak met de werkgever om mijn uren tewerkstelling te verminderen per september om in avondonderwijs verpleegkunde te studeren.
Begin augustus ontvang ik mijn uurrooster voor september waarin er geen rekening is gehouden met uren vermindering. Ik spreek mijn werkgever hierover aan. Ze komt terug op haar afspraak.
Op 25 augustus ben ik onwettig afwezig en zit ik in een zware depressie.
Uiteindelijk, eind oktober, krijg ik mijn C4 waarop geen reden van ontslag staat vermeld maar wel het volgende "gelieve contact op te nemen met mevr. X op het gsmnr..." De uitbetalingskas stuurt de C4 zo op naar de RVA.
De RVA nodigd mij uit op 22 november voor een verhoor. Ik verklaar dat ik het werk heb verlaten en dat ik mijn studies ben gestart in september.
De beslissing: een sanctie van onbepaalde termijn.
Heden is er beroep aangetekend tegen deze beslissing.
Wat zijn mijn kansen om van deze onbepaalde termijn een bepaalde termijn te verkrijgen.
Met vriendelijk groeten,
Fenina

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding