Originele C4 doorsturen?

MattoBoss
Topic Starter
Berichten: 18
Juridisch actief: Nee

Originele C4 doorsturen?

#1 , 02 feb 2021 09:39

Beste allen,

Ik heb deze vraag onder de verkeerde topic geplaatst en het rechtzetten blijkt niet mogelijk???
Vandaar dat ik het hier post om alleszins toch een reactie / verduidelijking te krijgen.

Beste allen,

Specifiek hierover heb ik niet meteen een topic/antwoord gevonden, dus bij deze...

Binnenkort loopt mijn opzegperiode af en moet ik een aantal documenten bij de vakbond binnen geven: C4, C1, kopij id-kaart, ...

Op de website van de vakbond staat dat je verschillende mogelijkheden hebt om documenten te bezorgen, waaronder ook via mail, maar dan wel to 31/12; ik vermoed dat dit nog een gegevn is van 2020? Dus mag men sinds 1/1/21 NIET via mail sturen?

Nu vraag ik mij af of het wel verstandig is om de originele C4 in een bus te droppen en het risico te lopen dat het verloren geraakt? Desnoods ook kopij van de C4 in de bus steken; is dit (wettelijk) toegelaten of moet het echt het origineel zijn?

Misschien iemand die in de loop van januari 2021 ook een dossier heeft moeten indienen en eens kan informeren? Mijn vakbond is de ABVV.

Met al die problemen, achterstand en uitkeringen die zelfs na 5 maanden blijkbaar niet worden uitbetaald, hou ik mijn hart vast! Bellen of mailen naar de vakbond die ik niet meer, want sinds maanden blijven al mijn pogingen zonder reactie.

Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LYNX XX
Berichten: 2493
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 feb 2021 11:56

Misschien eens van vakbond veranderen.

Stuur uw C4 en docs per mail naar het hoofdbureel van uw vakbond.
Eentje naar de nationaal secretaris en eentje naar de provincie secretaris. Met de nodige uitleg dat uw plaatselijke vakbond niets onderneemt.


Reclame

Terug naar “Werkloosheid”