gezinshoofd

gorens
Topic Starter

Re: gezinshoofd

#31 , 20 aug 2015 09:17

ik hebt alles kunnen navragen aan de R A. nu weet ik alles.

had ik dit eerder laten weten aan de RVA kon dit nog allemaal.

mijn cendikaat heeft ook nooit aagegoven aan de RVA dat mijn moeder 5 jaar met pensioen was.

als ik het geld had had ik die stomme cendikaat al lang naar de rechtbank gesleurd.

die hebben mij volledig geplunderd , gelogen en bedrogen met alles en nog wat.

dan zeggen ze iets van een ander land. belgie is echt niet veel beter hoor.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#32 , 20 aug 2015 10:20

Het syndicaat MAG dat ook niet doorgeven dat je moeder met pensioen is, gezien ze geen verklaring in jouw plaats kunnen doen. Je moet de fout dus niet bij anderen steken.

Een verklaring van een nieuwe gezinstoestand kan enkel door jezelf gebeuren. Het feit dat je moeder 65 jaar oud is betekent overigens niet dat ze geen inkomen uit arbeid meer zou kunnen hebben, dus de vakbond kon ook niet weten dat je moeder quasi geen inkomsten (excl. pensioen) zou hebben.

Plunderen, liegen en bedriegen kan enkel indien ze je geld ontnemen in hun voordeel. Dat is niet gebeurd, meer zelfs, de vakbond had er enkele euro's kunnen aan winnen als ze een nieuwe gezinstoestand in jouw voordeel konden doorgeven.

Gelieve in het vervolg dan ook niet zomaar te schelden op anderen.

Reclame

Terug naar “Werkloosheid”