En wat gebeurt er met personen die van het RIZIV op de RVA terechtkomen, maar al snel blijkt dat zij echt nog niet in staat zijn om te werken of nog even onbekwaam zijn te werken? Hoe werkt dat?Als je dit verklaart aan de RVA, zullen ze je werkloosheidsuitkering definitief ontnemen en moet je op de mutualiteit.Mijn gezondheidstoestand maakt eender welke beroepsactiviteit onmogelijk.
Dan zou je immers geen 33%, maar 66% arbeidsongeschiktheid hebben en heb je geen recht meer op werkloosheidsuitkeringen.
Als je onbekwaam bent om te werken moet je terug op de RIZIV.En wat gebeurt er met personen die van het RIZIV op de RVA terechtkomen, maar al snel blijkt dat zij echt nog niet in staat zijn om te werken of nog even onbekwaam zijn te werken? Hoe werkt dat?Als je dit verklaart aan de RVA, zullen ze je werkloosheidsuitkering definitief ontnemen en moet je op de mutualiteit.Mijn gezondheidstoestand maakt eender welke beroepsactiviteit onmogelijk.
Dan zou je immers geen 33%, maar 66% arbeidsongeschiktheid hebben en heb je geen recht meer op werkloosheidsuitkeringen.
Heb je dat gezegd tijdens het verhoor bij de RVA? Heb je dat voor het verhoor aangetekend geschreven aan de RVA? Staat dat in de brief die je van de RVA hebt gekregen? Dat maakt een groot verschil omdat het na de schorsing te laat is om er nog iets over te zeggen.Mijn gezondheidstoestand maakt eender welke beroepsactiviteit onmogelijk.
Mijn zaak wordt ingeleid in maart.Het vonnis is op 13 januari. Normaal heb ik een week later bericht. Ik ga duimen dat de advocaat van de RVA alleen maar heeft gedaan wat de RVA heeft gevraagd.