RVA sanctie

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: RVA sanctie

#16 , 20 okt 2011 09:45

BTW: ik werk +/- 12 dagen per maand interim, de rest wordt aangevuld met uitkering. Ik draag RSZ bij dus mag ik daar toch ook een deel van terugkrijgen?
Denkt u nu dat de RSZ die u bijdraagt door 12 dagen in de maand te werken, genoeg is om uw werkloosheidsuitkering te betalen? In welke fantasiewereld leeft u?

Mensen toch, en dan is men verbaasd dat de ons sociale vangnet zo duur geworden is. Niet moeilijk als het een sociale hangmat geworden is.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantra

#17 , 21 okt 2011 10:56

Ter verduidelijking:

Ik werk niet in het zwart. 1 van de reden waarom ik niet wil gaan, is omdat ik op die dag mogelijk zal gevraagd worden door de interim om te gaan werken bij de klant. Ik weet wel dat ik vrijstelling kan krijgen als ik een kopie van het arbeidscontract opstuur maar het probleem is dat het adres vna de klant daarop staat + andere gegevens waar de arbeidsbemiddelingsdienst geen zakens mee heeft.

Het is het interimkantoor die uw werkgever is en niet diegene waar u naar gedetacheerd zal worden.
Uw interimkantoor kan ook gewoon een bevestiging sturen dat u voor hen aan de slag bent.
Het interimkantoor kan voor u waarschijnlijk ook een andere job o een andere dag geven resultaat is
het zelfde

strike your out !!!!!!
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

Terug naar “Werkloosheid”