vakantiedagen als werkloze

Thomas_A
Berichten: 2291
Juridisch actief: Nee

Re: vakantiedagen als werkloze

#16 , 22 okt 2021 06:44

Jaja, idd... indien je braaf elke maand je bijdrage betaalt, zou je denken dat IEMAND op z'n minst bereibaar zou zijn, laat staan je verder helpen.
Stel u voor zeg: al die mensen bij vakbond, RVA en VDAB die elke dag werken om hun loon te verdienen, springen niet snel genoeg om u te helpen.

Dat terwijl u druk bezig bent met een jaar als vakantie te beschouwen, omdat u toch betaalde opzeg geniet. Terwijl u er beter gebruik van had gemaakt om werk te zoeken, zodat u nu misschien niet een volledig jaar werkloos moest zijn.

De arrogantie.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
rocky.simmoni
Topic Starter
Berichten: 40
Juridisch actief: Nee

#17 , 22 okt 2021 09:50

Jaja, idd... indien je braaf elke maand je bijdrage betaalt, zou je denken dat IEMAND op z'n minst bereibaar zou zijn, laat staan je verder helpen.
Stel u voor zeg: al die mensen bij vakbond, RVA en VDAB die elke dag werken om hun loon te verdienen, springen niet snel genoeg om u te helpen.

Dat terwijl u druk bezig bent met een jaar als vakantie te beschouwen, omdat u toch betaalde opzeg geniet. Terwijl u er beter gebruik van had gemaakt om werk te zoeken, zodat u nu misschien niet een volledig jaar werkloos moest zijn.

De arrogantie.

@Thomas_A
U beschuldigt mij van arrogantie, terwijl uzelf naast op een uiterst arrogante manier en daar nog eens erbovenop op een uiterst domme en blinde manier iemand en een situatie die u totaal niet kent veroordeelt.

Bovendien is het niet aan u om te zeggen wie wanneer en hoe werkt of werk zoekt of vakantie neemt... U zegt het zelf: als ik van mijn betaalde opzeg geniet, geniet ik van mijn dubbel en dik verdiend eigen geld, en daar heeft u geen barst op te zeggen. En toch doet u het... lijkt mij bijzonder arrogant en onbeschoft.
En misschien HEB ik wel intensief naar werk gezocht, zonder succes, maar iemand onterecht van luiheid beschuldigen is leuker zeker.

Dat iedereen en alle instanties omwille van corona wat moeilijker berijkbaar is, akkoord. Dat men misschien enkele keren of zelfs enkele dagen langer moet proberen binnen te geraken, akkoord. Maar wat zich in realiteit afspeelt is, dat heel veel instanties zich achter corona schuilen om zo hun onkunde of onbereikbaarheid te camoufleren.

Ik heb met ALLE RECHT mijn frustratie geuit over het feit dan bijna geen enkele dienst al WEKEN LANG niet te bereiken is. DIT is niet meer normaal en niet meer te verantwoorden met corona!

Tot slot, als u niets constructiefs bij te brengen hebt, waarom dan nog reageren? Moet u niet werken? Heeft u echt niets nuttigers te doen dan conflicten te zoeken? Wat een domme arrogantie!

Reclame

Terug naar “Werkloosheid”