Ik kan echt niet werken!! HELP.

theinsecure
Topic Starter
Berichten: 20

Ik kan echt niet werken!! HELP.

#1 , 13 nov 2018 13:30

Beste,

Ik ben in beroep tegen het ziekenfonds. Ik heb antwoord terug gekregen van de gerechtarts dat ik wel ziek ben maar dat het gaat om “voorafbestaande toestand” typische uitvlucht dus, nu moet ik nog een verslag binnenbrengen van de huisarts waarin staat dat dit niet gaat om een voorafbestaande toestand en dat mijn toestand is verergerd tijdens mijn beroep. Maar ik heb schrik dat ik dit ga verliezen en zonder inkomen val.

Ondertussen werd ik goedgekeurd door de FOD met 66% en IT 8punten.


1: Nu is de vraag kan ik in hoger beroep gaan tegen die beslissing? Zo ja blijf ik dan ondertussen mijn recht behouden op werkloosheidsuitkering zonder deze zakt?

2: kan ik ondertussen een procedure straten bij de RVA om 33% arbeidsongeschikt verklaard te worden?

3: kan ik intussentijd nu de procedure loopt veranderen van mitualiteit?

4: kan men van beroep tegen ziekenkas terug op ziekenkas terwijl alles nog loopt? Want ik ben nog ziek en kan geen werk zoeken.

Dank!!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding