@JPV: Ik zou maar al te graag het land uitgezet worden, ik neem aan dat ik dan wel een ID krijg zodat NL weet wie belgie komt afleveren? Hoe regel ik dit, gewoon bij de politie melden dat ik illegaal op het grondgebied ben?
geen idee. België zal je in ieder geval dan geen ID-kaart afleveren, ik zie niet in waarom ze dat zouden doen. Wel een bevel (op naam) om het land te verlaten binnen de 5 werkdagen. Hoe u dan in Nederland terug uw papieren in orde maakt kan ik niet zeggen. U kan natuurlijk altijd naar het politiekantoor gaan en melden dat u illegaal in België verblijft. Eventueel kan u via een aangetekende zending dit melden aan de politie, zodat ze bij mijn weten verplicht zijn om te treden tegen uw aanwezigheid in België

@Franciscus: De huisbaas had het toch voor elkaar gekregen mij binnen 3werkdagen ambtelijk af te schrijven en direct een nieuwe bewoner in het pand te zetten. Het is inderdaad een huisjesmelker, 700€ voor een 1-slaapkamer appartement waar 's winters de ratten binnen komen logeren.
dat maakt daarom nog niet iemand een huisjesmelker. Veel hangt af van de locatie. In centrum antwerpen in een van de hippere straten lijkt me dat geen abnormaal bedrag, mits je de ratten niet elke dag op bezoek krijgt

.
Morgenvroeg naar een ander politiebureau met de hele zaak in elk geval.
Had er al aan gedacht om me te laten opsluiten, dan staat mn domicilie in 't gevang, maar beetje zonde van mijn blanco strafregister.
je kan je niet laten (definitief) opsluiten, enkel een rechter kan dit bevelen.