in beroep tegen uitspraak RVA geneesheer

Stepke
Topic Starter

in beroep tegen uitspraak RVA geneesheer

#1 , 02 nov 2007 18:16

Kan men in beroep gaan tegen de uitspraak van een RVA geneesheer.

Ik ben bij hem op cunsultatie geweest , en hij heeft nog geen uitspraak gedaan ( 33 % arbeidsongeschikt ) daar hij meer bewijzen vraagt.
Echter vrees ik ervoor dat hij me dit niet gaat toekennen , omdat hij eigenlijk al bewijzen genoeg had .

Kan ik tegen een geneesheer van de rva in beroep gaan ?
Moet de geneesheer onmiddellijk aan mijn persoonlijk zeggen of hij me 33 % toekent ?

Indien hij dus de 33 % niet toekent , en de vdab stuurt mij naar een zwaar werk wat ik eigenlijk niet aankan , en dat mijn ziekteuitbraak versnelt of zelfs dat ik na twee weken al serieuse last van de ziekte krijg door het onaangepast werk .

Kan ik die geneeesheer van de rva hier dan voor aansprakelijk stellen ?

Zou ik de man erop wijzen , nadat hij me vertelt heeft dat hij me die 33 % niet toekent ?

Alvast bedankt .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
delady

#2 , 06 dec 2007 10:37

hallo, ikzelf ben in beroep gegaan tyegen rva-arts, je krijgt altijd briefwisseling met de uitslag of je wel of niet 33% werkonbekwaam bent, als je in beroep gaat, zorg dan voor voldoende medische attesten

Reclame

Terug naar “Werkloosheid”