Identiteit op PV

IrisS
Topic Starter
Berichten: 102

Identiteit op PV

#1 , 29 apr 2008 14:01

Ik vraag me af of je de gegevens van je werkgever op een pv mag laten vermelden ipv je eigen adres, wanneer je besluit klacht neer te leggen tegen een klant nadat deze je tijdens je werk agresseerde (stel bv dat een agent wordt aangevallen tijdens zijn werk en besluit klacht neer te leggen).

Ik maak me vooral zorgen om het feit dat wanneer het tot een rechtzitting komt, de tegenpartij anders aan je gegevens raakt. Volgens de werkgever zou dit kunnen (en deze laat dat ook toe). Ik wil gewoon zeker weten dat de tegenpartij dan toch niet aan het adres etc raakt van degene die klacht neerlegt...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38739

#2 , 22 dec 2008 10:42

wel wat laat mijn antwoord

Wat betreft vb politie- deurwaarders - detectives in warenhuizen - onderwijzend personeel is het toegelaten om als adres het adres van de werkgever te zetten - dus naam - voornaam - plaats en datum geboorte en dan p/a grootwarenhuis xyz

is geen probleem

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”