minnelijke schikking

pascale16121966
Topic Starter
Berichten: 5

minnelijke schikking

#1 , 29 mar 2018 15:58

Kan ik een minnelijke schikking aanvechten het is met een dode tot gevolg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Berichten: 3518
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 mar 2018 16:04

Zonder meer info zal u niet veel nuttige antwoorden krijgen

pascale16121966
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 29 mar 2018 16:43

het dossier zou al afgesloten zijn en wat bedoel je met meer info ...
zoals wat dit is de eerste keer dat ik hier een vraag stel

Reclame

P-Stone
Berichten: 280

#4 , 29 mar 2018 16:58

Met meer info wordt bedoeld : vertel eens het hele verhaal, wie heeft welke minnelijke schikking waarom gekregen ? Waarom wil je de minnelijke schikking aanvechten ? Waar past de dode in het verhaal ?

pascale16121966
Topic Starter
Berichten: 5

#5 , 29 mar 2018 17:20

bijna een jaar geleden is mijn man naar beneden gevallen hij was glazenwasser
Hij was aan het kuisen en hij had de raam van het eerste verdiep gekuist en hij ging verder met kuisen maar op een balkon die was ook gedaan en hij stapt over het balkon en die komt los en hij blijft aan een haakje hangen met zijn broekspijp en valt naar beneden op zijn hoofd en opslag dood
nu zijn we bijna een jaar verder en ik krijg vandaag een telefoontje dat er een minnelijke schikking is gedaan

P-Stone
Berichten: 280

#6 , 29 mar 2018 19:55

Mijn deelneming nog met het verlies van je echtgenoot.
Van wie komt de minnelijke schikking (zonder namen te noemen) en wat is er mis mee ? Te weinig ? Of vind je dat er iemand gestraft moet worden ? Of ?

Franciscus
Berichten: 38583

#7 , 29 mar 2018 22:35

Om te beginnen mijn deelneming - hopelijk krijgt u steun van zowel vakbond en ook de werkgever.
Werkgever - dienst arbeidsongevallen - verzekering enz enz .
Normaal zal uw echtgenoot wel bij de vakbond zijn geweest en via die weg een advocaat hebben gehad.
Ik ken maar enkele arbeidsongevallen met doden en de gevolgen daarvan qua financiële vergoeding.
In die gevallen was slachtoffer vergoed via vermoed ik werkgever en verzekering.
Die zaak ( die ik moest volgen) was voor de arbeidsrechtbank en daar werden de verantwoordelijken ook nog gestraft met boete - gevangenisstraf en schadevergoeding aan slachtoffer los van de vergoedingen die verzekering /werkgever hebben betaald.

Terug naar “Arbeidsongevallen”