Geen raad meer!

Roderoos
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Geen raad meer!

#1 , 01 feb 2018 21:27

Beste mensen


Mijn man heeft 2 jaar geleden een arbeidsongeval gehad. Na afloop van de jaar kreeg mijn man een " afsluit dosier " om te tekenen en dat ze hem niks meer schuldig zijn in alles, mijn man is er niet mee ingegaan en wilde niet tekenen is niet akkoord. We hebben een expertise die niet met de verzekering werkt en een die wel met de verzekering werkt en dat is de verzekering van het werk. Die andere expertise is tegen betaling perdossier nu gaat het als volgt,

de dossier zodat ze in orde maakt kost 250€
Is betaald plus bewijs
* de afspraak is 460 om te " verdedegen " exstra....


Er komt een afspraak waar ze gezamelijk gaan zitten en mijn man praten over van alles en over % van zijn situatie oké, 460 € is die afspraak wat ik boven heb vermeld!

De afspraak was in julie
En omdat mijn man 2maanden ziek was dus last van zijn gebroken voet moeilijk kon werken is die op ziekekas.

Wat blijkt ze konden niet veel doen omdat hij ziek was en ze dachten dat hij werkte. Oke nieuwe afspraak aanstaande woensdag

Nu staat er in de mail dat we afspraak hebben
..... en dat we 435 moeten betalen?????

Is dit de wet betalen zonder iets tedoen?
Ze konden niet verder gaan dus waar blijft de " verdedeging " waar blijft haar werk die ze ona heeft gezegt?????

Wat ik wil weten is klopt dit hebben ze recht om dat te doen want ik schrok best betalen zonder iets terug te krijgen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 17 feb 2018 20:25

Wat doet uw vakbond?

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 18 feb 2018 08:45

Heb jij die afspraak tijdig opgezegd?

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”