arbeidsongeval

adi100
Topic Starter
Berichten: 71
Juridisch actief: Nee

arbeidsongeval

#1 , 16 dec 2017 08:23

Wij hadden een vraagje........


Mijn echtgenote had een ongeval op weg naar haar werk op 15/12/2017 Gevallen met haar bromfiets.
Pijn aan knie,been en schouder, 14 dagen werkonbekwaam.
Alles doorgegeven aan werkgever en alles in orde.

Dan de vraag :

Gezien ze nu 14 dagen werkonbekwaam is door een ongeval op weg naar haar werk,worden deze 14 dagen verder uitbetaald door de werkgever (ondanks arbeidsongeval op weg naar werk) of zal ze die 14 dagen niet uibetaald worden bij haar eindafrekening voor december.

Of wordt bij de afrekening die 14 dagen niet uitbetaald door werkgever maar wel door de verzekering van de werkgever ?

Worden de éérste 7 dagen of die 14 dagen niet betaald door de werkgeven omdat het een arbeidsongeval is op weg naar zijn werk ?

Zal zij bij de afrekening voor december 2017 (van 15/12 t.e.m. 31/12/2017 ) uitbetaald krijgen bij haar eindafrekening December 2017 ?

Graag een antwoordje als dat mogelijk is !!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
berenod
Berichten: 942

#2 , 16 dec 2017 09:20

Wordt uitbetaald door werkgever, gewoon op volgende loonfiche!

patrick verbelen
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 apr 2018 11:46

ik heb hetzelfde voor gehad als deze mevrouw dat ik gelezen heb bij mij is er een proces van gekomen en ik heb het verloren wat kan ik nu nog doen de advocate van de vakbond zei van niet in hoger beroep te gaan van de vakbond .neem nooit een advocate van de vakbond he nooit bij mij was het ook voorgevallen tijdens de nacht mijn ongeval mijne zoon heeft het allemaal gezien maar mits hij adhd heeft telde zijn verklaring niet he zodus mijn vraag is wat kan ik nog doen ik ben invalide verklaart zodus ik weet niet hoe ik al mijn kosten nog kan betalen

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”