Arbeidsongeval

Revida
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Arbeidsongeval

#1 , 18 okt 2017 18:27

Dag allemaal ,

Even een luisteren of hier iemand een 'soortgelijk iets' heeft meegemaakt.

Vorig jaar heb ik een arbeidsongeval gehad dat toen ook herkend is.

Ik heb toen meer dan een jaar thuis gezeten , verschillende ingrepen laten doen en kinitherapie.

De verzekering van het werk betaalde alles , wat hoort bij een arbeidsongeval.

Nu heb ik nooit een sluitende diagnose gehad over wat er juist mis was , maar omdat het beter ging ben ik dan toch terug aan het werk gegaan.

Na een drietal maand werken verslechterde het heel erg en ben ik terug thuis gevallen. Ondertussen ben ik al vier maand thuis.

De verzekering neemster het in juni onder voorbehoud omdat ze eerst een diagnose wouden.

Nu sinds vorige week is er een diagnose die gelinkt word aan mijn arbeidsongeval. Een nieuwe operatie is nodig. Van het ziekenhuis moest kn een goedkeuring vragen aan de verzekering en die heb ik nu ook gekregen. Maar over de maanden die ik nu al thuis zit word helemaal niets gezegd... heb ik geen recht om terug op de verzekering te gaan in plaats van de ziekenkas ...?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding