arbeidsongevallen

Patrick16
Topic Starter
Berichten: 46

arbeidsongevallen

#1 , 12 jan 2017 13:32

Geachte,

ik heb een arbeidsongeval gehad waarbij men momenteel bezig is met de consolidatie, daar ik ook een gewaarborgd inkomen heb bij DKV en hier de consolidatie is afgelopen en mij heeft geplaatst via een MME op 50% wat niet te verwachten 75% waren welke de ergoloog voorop stelde maar daar deze bindend is moest ik hiermee akkoord gaan anders was er vermoedelijk nu nog lang geen uitspraak geweest omdat DKV dit wensten te schuiven op lange baan.

Nu aangaande het arbeidsongeval voor de verzekering AG
Bij de 2de consolidatie van het arbeidsongeval bij AG haalde de bijstandsdokter van mij dit verslag aan om te gebruiken bij de consolidatie voor AG ik vermelde dat ik daar niet mee akkoord ging daar deze niet echt gunstig is geweest voor mij omdat de dokter welke deze consolidatie heeft gedaan omschreef dat ik nog wel licht onderhoudswerk zou kunnen ondernemen of klein elektro materiaal, daar het een MME was is dit bindend alhoewel ik in andere verslagen dit ontkrachte hield ze toch zich op de 50% nu is er bijkomend wel een medische probleem waarmee zij geen rekening heeft gehouden welke we nu hebben aangekondigd bij DKV aangaande bijkomende letsels.
Nu aangaande dit verslag mijn bijstandsdokter sprak hierover bij de 2de ronde aangaande de consolidatie ik vertelde hem dat ik dit niet correct vond dat hij dit vermelden, maar de dokter van AG had dit gehoord en ging hierin onmiddellijk in op dat hij dit verslag moet mogen zien, en verwijst nu ook in zijn briefing naar de medische arbitrage welke is aangesteld door de arbeidsrechtbank dat ik dit moet overmaken daar ik anders geheimen achter hou.

Nu is mijn vraag heeft de Dokter van de verzekering AG recht op een medische verslag welke is opgemaakt door een andere arbitrage dokter of kan dit niet daar ik dan feitelijk door 2 verzekeringsdokters wordt beoordeeld, heeft hij hier recht op of niet.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding