Arbeidsongeval

Taleke
Topic Starter
Berichten: 1

Arbeidsongeval

#1 , 03 dec 2016 16:47

De verzekering heeft zich uitgesproken dat percentage invaliditeitsuitkering achttien procent zal zijn. Mijn chirurg zegt dat dit veel te weinig is en zegt dat het eerder dertig procent moet zijn. Hij zelf houd zich niet bezig met dossiers en heeft enkele collega dokters aangeraden. Deze dokters kosten heel wat en ik zou graag weten wie dit eigenlijk moet betalen. Is dit voor eigen rekening of kan men dit ergens op verhalen.
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ADVOCATEN VAN LOO
Berichten: 45
Juridisch actief: Ja

#2 , 03 dec 2016 17:58

is het een arbeidsongeval , ongeval in gemeen recht ? Verkeersongeval ? Ik ken het feiten verhaal niet.

Opgelet: de dokters vermengen soms persoonlijke ongeschiktheid / invaliditeit / arbeidsongeschiktheid.

Misschien hebt u de mogelijkheid om een eigen raadsdokter aan te stellen op kosten van de verzekering rechtsbijstand. Dat moet eens worden nagekeken.

De arbeidsongeschiktheid schatten gebeurt op een andere manier dan invaliditeit.

Wat is uw broodwinning ?

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”