gewaarborgd inkomen

Patrick16
Topic Starter
Berichten: 46

gewaarborgd inkomen

#1 , 12 nov 2016 16:33

Geachte,

Er werd onlangs bij mij een MME afgesloten met arbitrage deze luide dat ik 35% lichamelijke en 50% economische invaliditeit heb verkregen, en stelde dat ik nog klein elektro materialen en licht magazijn wek zou kunnen doen.

de invaliditeit draait vooral om mijn schouders problemen in 2011 ongeval linkerschouder erkend en 15 % arbeidsverlet de rechterschouder arbeidsongeval 2012 nog niet uitgesproken daar de schouder terug moet worden geopereerd op 7/12/2016 maar wel met de vermelding van de dokter dat hij de schouder niet beter zal krijgen maar de ingreep moet ondernemen om verder afscheuring spieren schouders te vermijden en dit alle na al een ingreep in de schouders in 2013, gevolg is dat ik de arm tot op 90° kan krijgen dus tot op oog hoogten en dit onbelast.

De afgesloten MME werd gedaan op basis van een gewaarborgd inkomen verzekering welke ik heb van 1993, gevolg is dus nu een uitkering van 50% ondanks het ergologische verslag met de vermelding van minstens 75% ergologische invaliditeit;
De arbitrage dokter stelde dat de uit hoofdpijn kwam van uit de schouderlijn bij beweging, maar stelde dat de intensiviteit van beweging de zaak niet zou verergeren, wat ik juist wel stelde.

Nu dat het een MME was met arbitrage zijn er geen verder besprekingen mogelijk.

Op een recent onderzoek Q-EEG werd er uitgewezen dat er nog een letsel is waarmee totaal geen rekening is gehouden en dat de bewegingen van deze arm wel degelijk dit verergerd, en stel ik hiermee een nieuw bijkomend probleem of wacht ik de operatie van de schouder eerst af en spreek dan over een verergering

Nu is mijn vraag kan ik dit bij de verzekering aankaarten zodat deze % kunnen worden toegekend omdat de andere nog mogelijke beroepen juist deze hoofdpijn gaan uitlokken.

Kunnen jullie mij hierin raad geven.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ADVOCATEN VAN LOO
Berichten: 45
Juridisch actief: Ja

#2 , 04 dec 2016 01:03

u hebt geschreven dat er een definitieve#arbitrage heeft plaatsgevonden. Ga eens na wat het protocol hierover zegt. Vindt uw expert#raadsdokter dat er voldoende nieuwe elementen zijn die niet gekend waren op datum MME ?

Hebt u nadien een DADING overeenkomst ondertekend ?

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”