arbeidsongevallenpercentage

Menne
Topic Starter
Berichten: 58
Juridisch actief: Nee

arbeidsongevallenpercentage

#1 , 12 sep 2016 14:54

Hoi iedereen,

ik heb in 2013 een arbeidsongeval gehad en 23 maanden thuisgezeten,na de consolidatie kreeg ik van het fonds van arbeidsongevallen,
maandelijks een blijvend arbeidsongevallenpercentage.
Nu ben ik sinds Mei 2016 hervallen en zijn ze ook gestopt met die BAO te betalen,omdat dit terug via de verzekering als tijdelijk arbeidsongeval
word vergoed,vervalt blijkbaar die BAO-percentage,omdat dit niet cumuleerbaar zou zijn.

Nu vraag ik me af,aangezien er nog een operatie volgt en ik nog enige tijd zal thuis zitten,of ik deze BAO dan gewoon kwijt ben en/of dat ze deze dan (met terugwerkende kracht) verder betalen als ik terug ga werken.

Ook zou ik willen weten wat ik moet doen om een herziening te krijgen,voor het BAO-percentage omhoog te doen en/of ik hier weer zelf een medisch expert zal voor moeten zoeken ?
Liefst niet,aangezien mijn vakbond hier niet tussenkomt heb ik 2 jaar geleden 750€ kunnen betalen,voor deze onafhankelijke medisch expert en ik vraag me af of dit niet anders kan ?

Vriendelijke groeten,Menne :roll:

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding