arbeidsongeval 2011

Bpet88
Topic Starter
Berichten: 6

arbeidsongeval 2011

#1 , 25 mar 2015 01:18

Hallo kben peter kben 26 jaar kheb drie jaar geleden een zwaar werk ongeval gehad ben 8/9 meter gevalle door een lichtkoepel en liep daarbij op


Re pols multifragmentaire fractuur

Li schouder plurifragmentaire fractuur

Li elleboog olecranonfractuur met belangerijke diastase

Li femur spiraalvormige fractuur diafysair

Fracturen thv aangezichtmassief met pneumocefalie

3 ribfracturen

Tandletsel

Open wonde boven Li oog en frontaal

Hersenskneuzing hemorragische contusie Li frontaal 

En 30 april is operatie 1 van 2 want ik moet een volledige pols prothese waardoor ik nog maar 2 en een halve kilo mag tille

Kzou graag wat hulp hebbe ik ben bijna 4j thuis het is volledig aanvaard door de verzekering
Mij loon is sindskort met 5a600 euro gezakt waarom weet ik niet ?
Kheb mijn baas ook aangeklaagd en mijn eerste advocaat zei dat wij een speciale vraag moeste stelle aan het hof om de grondwet te veranderen omdat mijn baas immuniteit heeft zei hij dat is afgeweze kben toen bij een andere advocaat beland en het is in hoger beroep gegooid en ook dat hebbik verloren nu heb ik een tijd terug alles is door genomen en het lijkt of die man er niet eens in gekeken heeft en heeft een stagair gestuurd kan ik daar nog iets aan doen ???

En wat kan ik nog doen om een schade vergoeding te krijge kben 26j ik frontaal syndroom een prothese littekens over heel mijn lichaam kan iemand helpen mij daarin verder te helpen

En ook heb ik een medische fout gehad waardoor ik nu 2x onder het mes moet en ik mijn goeie arm een prothede krijg het ligt bij het fonds voor medische foute maar na anderhalf jaar is er nog altijd geen dossier opgestart ???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 25 mar 2015 08:38

Een werkgever heeft idd immuniteit, tenzij er sprake kan zijn van opzet, bewust zware nalatigheid of nog enkele specifieke gevallen. Die immuniteit is reeds vaak aangevallen, maar het grondwettelijk hof is hier duidelijk in. (zie ook : https://www.law.kuleuven.be/jura/art/49 ... ompaey.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;)

Zonder speciale situatie (die u niet direct aangeeft) of steun van rechtsbijstand/vakbond is het dan ook een héél slecht advies van advocaten om hier massa's geld aan te spenderen. U kan beter uw geld geven aan een drugsverslaafde, bij wijze van spreken ;).

Eerste vraag ivm uw vergoeding is hoeveel % arbeidsongeschiktheid u gekregen heeft, of het ongeval reeds geconsolideerd is en of het basisloon correct berekend is. Mogelijks heeft nog niemand dit gecontroleerd. U kan dit laten controleren bij uw vakbond of eventueel ook via het fonds voor arbeidsongevallen. Zijn alle regelmatig gepresteerde overuren, exstra vergoedingen, ... mee opgenomen in het basisloon?

Ivm fonds voor medische fouten kan ik u niet helpen.

Bpet88
Topic Starter
Berichten: 6

#3 , 26 mar 2015 00:21

Mijn baas was met heel veel dingen niet in orde dat heeft zowel mijn collega en ik verklaard oktober ter plaatsen is een onderzoek geweest het was op een hal hingen geen vangnetten ook was er niks ter beschikking op het bedrijf als op de werf aan veiligheid ook dat is vastgesteld. Ik was ook nog maar 2 weken ingeschreven terwijl ik daar al even werkte anders was ik helemaal de pineut en het bedrijf waar wij op aan t werken waren kan die niet verantwoordelijk gesteld want ook onder de lichtkoepels stonden mensen te werken ben 3 meter langs een werknemer van t bedrijf gevallen

en ik met mijn loon ben bij de vakbond gwst en die hebben mij t zelfde medegedeeld als de verzekering dat er een nieuwe berekening is gedaan maar hebbe niet gevraagd waar dat op gebaseerd is het de vakbond niet gevraagd ofzo maar mijn dat staat toch vast van zodra je een ongeluk hebt wat je daarvoor verdiende dus vraag ik me af waarom dat na 3 jaar ineens veranderd

En ik heb een medische fout waardoor ik nu een prothese moet kan ik dat niet aanvechten ik heb verslagen foto's en gewoon het feit dat ik een prothese moet ik mijn goede hand kan ik eerlijk gezegd niet mee leven

Reclame

Bpet88
Topic Starter
Berichten: 6

#4 , 26 mar 2015 00:31

En ik ben nog altijd 100% invalide ik heb nog geen percentage toegekend gekregen

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#5 , 26 mar 2015 08:42

Kan je de vonnissen eens inscannen en doorsturen (indien je m'n e-mailadres wil: pm me)

Terug naar “Arbeidsongevallen”