Afhandeling arbeidsongeval perecntage

Marcvgeel
Topic Starter
Berichten: 2

Afhandeling arbeidsongeval perecntage

#1 , 23 sep 2014 14:27

Beste leden,



Ik ben nu reeds 3 jaar thuis vanwege een arbeidsongeval.
Alles is in die tijd netjes geregeld door de verzekering.Ik heb redelijk veel dokters en UZ's moeten aflopen omdat het over een redelijk complex letsel gaat.
Ik heb nu een voorstel gekregen.
Nu zou ik graag weten,als ik niet akkoord ga waar ik dan rekening mee dien te houden?

Of hoe werkt dit?



Mvg
Laatst gewijzigd door Marcvgeel op 30 sep 2014 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 23 sep 2014 22:15

Als je protesteert, geef je best medische argumenten. Zij moeten die dan gemotiveerd weerleggen of akkoord gaan met een hoger percentage. Ga je dan nog niet akkoord, stap je naar de rechtbank, die een expert zal aanstellen, die een percentage zal toekennen. Dat percentage is dan bindend (tenzij je of de verzekering naar het arbeidshof stape).

Niets gebeurt automatisch bij de rechtbank, altijd moet iemand stappen ondernemen.

Marcvgeel
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 24 sep 2014 00:20

Als je protesteert, geef je best medische argumenten. Zij moeten die dan gemotiveerd weerleggen of akkoord gaan met een hoger percentage. Ga je dan nog niet akkoord, stap je naar de rechtbank, die een expert zal aanstellen, die een percentage zal toekennen. Dat percentage is dan bindend (tenzij je of de verzekering naar het arbeidshof stape).

Niets gebeurt automatisch bij de rechtbank, altijd moet iemand stappen ondernemen.
Ok bedankt!

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”