Arbeidswegongeval

brommeke
Topic Starter
Berichten: 1

Arbeidswegongeval

#1 , 01 sep 2014 20:10

Beste
ik heb een vraagje, ben sinds een jaar werk onbekwaam door arbeidsongeval ,heb ontslag gekregen wegens medische overmacht en omdat ik werkte als chauffeur internationaal is er geen aangepast werk ,dus c4 ,ontslagvergoeding trek ik ook al niet, maar nu door men baas zelf gezegd samen met men c4 zou hij me 4500 euro moeten betalen maar dat zeker niet zal doen en dat zou te maken hebben 1 omdat ik mijn job als chauffeur niet meer kan doen ,maar ook totaal ongeschikt bevonden ben door het ongeval en ook mijn medische schifting moet teniet zien gaan en rijbewijs ce moet inleveren ,klopt het dat ik daar recht op heb aangaande die 4500 euro ,zou ook te maken hebben met men ouderdom ben op de moment 56 jaar ,
Wie kan me in de juiste richting zetten vind er niets over terug ,

Grtz brommeke

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 01 sep 2014 20:29

Beste
ik heb een vraagje, ben sinds een jaar werk onbekwaam door arbeidsongeval ,heb ontslag gekregen wegens medische overmacht en omdat ik werkte als chauffeur internationaal is er geen aangepast werk ,dus c4 ,ontslagvergoeding trek ik ook al niet, maar nu door men baas zelf gezegd samen met men c4 zou hij me 4500 euro moeten betalen maar dat zeker niet zal doen en dat zou te maken hebben 1 omdat ik mijn job als chauffeur niet meer kan doen ,maar ook totaal ongeschikt bevonden ben door het ongeval en ook mijn medische schifting moet teniet zien gaan en rijbewijs ce moet inleveren ,klopt het dat ik daar recht op heb aangaande die 4500 euro ,zou ook te maken hebben met men ouderdom ben op de moment 56 jaar ,
Wie kan me in de juiste richting zetten vind er niets over terug ,

Grtz brommeke
Je baas gooit je dus buiten 'zonder ontslagvergoeding', maar tegelijkertijd biedt hij je 4500 € aan...????

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 01 sep 2014 22:50

Ben je gesyndiceerd ?

Het gaat om een werkongeval, je ontslag en verlies CE om medische redenen is duidelijk een direct gevolg van dat ongeval, dat is dus ook een "schade" die je lijdt, en die vergoed moet worden door de arbeidsongevallenverzekeraar van je werkgever.

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 02 sep 2014 09:26

Beste
ik heb een vraagje, ben sinds een jaar werk onbekwaam door arbeidsongeval ,heb ontslag gekregen wegens medische overmacht en omdat ik werkte als chauffeur internationaal is er geen aangepast werk ,dus c4 ,ontslagvergoeding trek ik ook al niet, maar nu door men baas zelf gezegd samen met men c4 zou hij me 4500 euro moeten betalen maar dat zeker niet zal doen en dat zou te maken hebben 1 omdat ik mijn job als chauffeur niet meer kan doen ,maar ook totaal ongeschikt bevonden ben door het ongeval en ook mijn medische schifting moet teniet zien gaan en rijbewijs ce moet inleveren ,klopt het dat ik daar recht op heb aangaande die 4500 euro ,zou ook te maken hebben met men ouderdom ben op de moment 56 jaar ,
Wie kan me in de juiste richting zetten vind er niets over terug ,

Grtz brommeke
kan je eens LETTERLIJK schrijven wat er op de 2e pagina bovenaan op de C4 staat geschreven door je werkgever en welk vakje aangekruisd is?

Ben je naar de arbeidsgeneesheer gegaan?

Heb je zelf de mening dat je het werk nog zou kunnen doen als je (zo goed als mogelijk) genezen bent?

Terug naar “Arbeidsongevallen”