percentage invaliditeit

ilskenzo
Topic Starter
Berichten: 2

percentage invaliditeit

#1 , 24 aug 2014 19:45

hallo, ik heb een vraagje over invaliditeitsuitkering.
Twee jaar geleden heb ik een accident gehad op mijn werk waardoor mijn knie op meerdere plaatsen was gescheurd en mijn scheenbeen gespiest (als een blok hout) over een lengte van 20 cm. Hierdoor zit ik met een plaat die het onderste gedeelte van mijn knie vervangt en een plaat tegen mijn scheen van 20 cm. De arts die mij geopereerd heeft werkt ook als adviseur bij dezelfde verzekering waarvan ik moet trekken. Deze hebben beslist 11 procent invalide te zijn. Hoe kan ik zeker zijn dat dit eigenlijk wel voldoende is voor mijn letsel. Aangezien ik niet meer kan hardlopen niet meer hurken niet op mijn knie kan zitten mijn been niet meer volledg plooit ik mank tijdens het wandelen heb vaak een dikke voet voor maar te zwijgen over het litteken dat ongeveer 25 cm groot is en mijn been dat scheef staat en te zien is met bloot oog. Het is ook zeker dat ik binnen dit en een 15 tal jaren mijn knie zal moeten laten vervangen door een orthopedische. Graag wat advies want ik weet echt niet wat te doen akkoord te gaan of niet.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 24 aug 2014 22:21

U kan altijd een tweede opinie vragen bij een arts.

valon50
Berichten: 2

#3 , 01 sep 2014 18:32

Ik heb een 2 de opinie gevraagd bij een bevoegde arts . Heeft me wel 235 euro gekost .
Verzekering stelde 7% voor de 2 de opinie stelde 14% vast .
Word voor de arbeidsrechtbank vervolgd

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”