heropening arbeidsongeval, nu zelfstandige

timmerman
Topic Starter
Berichten: 2

heropening arbeidsongeval, nu zelfstandige

#1 , 19 apr 2013 09:18

beste,

een paar jaar terug scheurde mijn meniscus op het werk. Na 3 jaar werd het eindelijk erkend als arbeidsongeval en ben ik vergoed voor de dagen dat ik thuis zat.
Een paar jaar later scheurde dezelfde meniscus(die hadden ze gehecht) opnieuw en werd mijn dossier weer geopend. Dit gebeurde thuis en met een banale beweging
Aangezien het overduidelik een herscheuring was heeft de verzekering zonder veel protest het erkend als een gevolg van het 1ste feit.
Nu heb ik ondertussen mijn eigen zaak, met dezelfde activiteiten als toen ik werknemer was.
Mijn vraag is nu: Word ik nog altijd vergoed voor de arbeidsongeschiktheid zo ja, hoe wordt dat dan berekend?
Ik heb nl. een aanvraag gekregen van de verzekering over wie mijn nieuwe werkgever is en vraag me af hoe ik dit moet aanpakken.

bedankt voor uw reactie.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 19 apr 2013 09:52

eerst even vraag qua data:
- wanneer was eerste arbeidsongeval
- wanneer was herval
- wanneer benje gestopt met werken als werknemer, wanneer ben je beginnen met je zelfstandige activiteit?

timmerman
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 19 apr 2013 11:47

- eerste AO 24/2008, consolidatie 17/10/08
herval 1/2/2013

na consolidatie gestopt met werken en zelfstandig begonnen, 4de kwartaal.

bedankt voor uw reactie

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”