is de zaak afgehandeld??

ongelukje2006
Topic Starter

is de zaak afgehandeld??

#1 , 21 apr 2010 14:03

hallo,

in november 2006 heb ik een ongeluk gehad op het werk.
ik werkte bij een groothandel en door een klant heb ik letsel opgelopen.
vervolgens werd mijn contract niet verlengt.
ik heb toen een letselschade advocaat in de arm genomen.
maar die kreeg mijn ex werkgever niet zover dat ze schuld bekenden.
ik heb toen een ? bedrag aangenomen (echt niet veel)
maar heb hier nooit voor getekent.
zou ik nog recht hebben om toch nog eventueel via de rechter een schade vergoeding te krijgen??
nu 3,5 jaar later loop ik nog steeds met de gevolgen en zal voor de 3de keer geopereerd moeten worden.
ik loop letterlijk met de gevolgen aangezien ik een erg gecompliceerde breuk aan mijn hielbeen heb opgelopen.
ik heb maandag 26 arpil a.s een afspraak met het juridisch loket maar was benieuwd of iemand mij misschien wat meer kan vertellen over mijn rechten gewoon puur informatief

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 21 apr 2010 21:22

hallo,

in november 2006 heb ik een ongeluk gehad op het werk.
ik werkte bij een groothandel en door een klant heb ik letsel opgelopen.
vervolgens werd mijn contract niet verlengt.
ik heb toen een letselschade advocaat in de arm genomen.
maar die kreeg mijn ex werkgever niet zover dat ze schuld bekenden.
ik heb toen een ? bedrag aangenomen (echt niet veel)
maar heb hier nooit voor getekent.
dit versta ik niet. Je hebt een vordering tegen je werkgever ingesteld voor dat ongeval? Lijkt me nogal vreemd dat een advocaat dit zou doen...

Heb je het ongeval als arbeidsongeval aangegeven bij de verzekering?
zou ik nog recht hebben om toch nog eventueel via de rechter een schade vergoeding te krijgen??
nu 3,5 jaar later loop ik nog steeds met de gevolgen en zal voor de 3de keer geopereerd moeten worden.
ik loop letterlijk met de gevolgen aangezien ik een erg gecompliceerde breuk aan mijn hielbeen heb opgelopen.
ik heb maandag 26 arpil a.s een afspraak met het juridisch loket maar was benieuwd of iemand mij misschien wat meer kan vertellen over mijn rechten gewoon puur informatief
eerst zal men moeten weten of dit aanvaard werd door de verzekering als arbeidsongeval.

Een werkgever heeft sowieso immuniteit tov zijn werknemers op dat vlak.

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”