Hallo iedereen,
mijn probleem is een 5-tal jaar begonnen,een collega reed met een heftruck over mijn voet,deze was toen op enkele plaatsen gebarsten.Met de verzekering ging alles goed en het arbeidsongeval werd erkend.Na 3 maand had ik echter nog steeds niks van een schikking gehoord en daar ik mijn lening betalen moest ging ik bij de werkgever vragen hoe dit zat en wanneer ik mijn geld kreeg.Na een telefoon met de verzekering zei de werkgever me dat er een papier doorgefaxt ging worden en als ik dit ondertekende kreeg ik mijn geld.Nu bleek dit ondertekende papier een papier te zijn waarop ik verklaarde dat ik geen blijvende letsels had opgelopen wat eigenlijk niet waar was.Na contact met de behandelende arts zei deze dat ik dit niet had mogen doen en dat er niks meer aan gedaan kon worden.Na dit voorval was ik zeer beschaamd dat ze me zo behandeld hadden bij mijn toenmalige werkgever en ik had op dat moment eigenlijk niet veel pijn meer dus liet ik het daarbij.Maar sinds anderhalf jaar is de pijn en last van dit ongeval echter aan het toenemen.Kan iemand mij hierbij dan ook zeggen of het mogelijk is om dit letsel terug te laten onderzoeken en behandelen indien nodig op kosten van de betreffende verzekering ook al heb ik dit formulier ondertekend.Dank u.