Werkongeval in 2011.

Sloeber11
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Werkongeval in 2011.

#1 , 12 jul 2019 15:56

Beste,
Ik heb 8 jaar geleden een werkongeval gehad met als letsel knie en onderbeen geraakt. Ik heb de eerste 4 jaar 10 operaties gehad waaronder rechter knie gescheurde meniscus en veel kraakbeen weggehaald. Na4 weken terug op controle de pijn ging niet weg,MRI scan laten doen met als resultaat dat mijn onderbeen scheef stond de dokter stelde voor om over te gaan tot een operatie osteotomie het been doorzagen, de verzekering van mijn werkgever stemde in tot uitvoering. Toen in wakker werd kon ik het niet houden van de pijn maar volgens de dokter was dat normaal. Na een paar weken afzien ging ik terug voor controle moest ik terug scan laten doen om te zien wat het probleem was, na de scan bleek dat het stuk been waar het doorgezaagd was het beenmerg niet aanvaard werd door mijn lichaam de dokter besloot om het beenmerg te vervangen door mijn eigen beenmerg. Na de operatie was de pijn ook niet uit te staan, weken gingen voorbij ondertussen moest ik terug op controle bij de verzekering en die stelde vast om is naar een andere dokter te gaan om te horen wat die er van denkt. Na die controle van de dokter stelde hij vast dat mijn been nog niet recht stond en stelde voor om een lizarof -techniek uitvoeren. Na goedkeuring van de verzekering is deze operatie doorgegaan,toen ik wakker was na de operatie was de pijn niet weg ben ik in behandeling geweest in de pijnkliniek (Daar ben ik tot op heden nog altijd mee bezig). Om het verhaal kort te maken in 2013 hebben ze een volledige knieprothese gezet met de hoop dat mijn klachten gingen verdwijnen maar tot op heden is dat nog niet gelukt en zit ik aan de zware medicatie zoals morfine pleisters. Na vier jaar ging de verzekering over tot het sluiten van mijn dossier en kreeg ik maar 35%invaliditeit toegekend en moest ik mijn handtekening zetten maar na overleg met de vakbond mocht ik dat niet doen en is mijn dossier doorverwezen naar de arbeidsrechtbank.
De rechtbank heeft een wetsdokter aangesteld en die besloot tot over te gaan tot het nemen van foto's en nieuwe scan maar daar was niets verkeerd op te vinden.Na overleg met de wetsdokter mijn raadsman van vakbond en dokter moest ik een EMG test laten doen en bij psychiater langs gaan,toen ik die EMG test had laten doen zij die dokter dat er sprake was van een zenuw dat geraakt was en niet mocht overgaan tot amputatie van mijn onderbeen. Dan moest ik dus langs gaan bij die psychiater daar moest ik 4 uur lang vragen beantwoorden op papier en had ik een gesprek van max. 10min. Na een paar maanden moest ik terug gaan naar dokter van de rechtbank toen ik met mijn vrouw in de wachtkamer zat vertelde ik aan mijn raadsman dat bij onderzoek van EMG test wel degelijk een zenuw geraakt was, toen we binnen geroepen werden kreeg mijn raadsman en dokter de uitslag van de onderzoeken en na een paar minuten moest ik horen dat de EMG test niets was gevonden ik viel bijna uit mijn rolstoel. Toen ik zij dat die dokter had gezegd dat er wel degelijk een zenuw geraakt was aan binnenkant van rechter onderbeen maar daar was niets van terug te vinden in het verslag, nu moest ik en mijn vrouw terug naar de wachtkamer omdat de dokter een gesprek ging doen met mijn raadsman en dokter , na een paar minuten kwam de dokter naar ons in de wachtkamer om te zeggen dat het voor vandaag gedaan was en dat mijn raadsman en dokter een verslag had meegekregen toen ik vroeg om mijn dossier in te kijken dan zij hij dat ik dat niet mag tot wanneer mijn dossier gesloten was.
Eenmaal terug thuis heb ik aan mijn raadsman gevraagd of ik mijn dossier kon inkijken toen ik mijn dossier kon inkijken moest ik vaststellen dat ik volgens ) alles in zijne had gezet en gewoon komedie speelde ik stond op ontploffen ik speel dus 8 jaar komedie ga al 8 jaar naar pijnkliniek voor mijn plezier.... . Nu blijkt dat die psychiater gekend is in manipuleren van dossiers volgens vrienden moest ik die is Googlen op internet wat blijkt dat ik niet de enige ben met zo een uitslag. Nu is mijn vraag wat ik mag of kan doen tegen zo een schijnheilig gedoe?
Alvast bedankt.
X


Bericht aangepast, gelieve geen namen meer te noemen.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding