ARBEIDSONGEVAL

bjorn1904
Topic Starter

ARBEIDSONGEVAL

#1 , 31 jan 2009 13:50

2 weken terug heb ik arbeidsongeval gehad op het werk. Ben naar de spoed opname geweest en werd 2weken ziek geschreven. Nu na deze 2 weken is er verbetering,maar nog niet hoe het moet zijn. Ben terug bij dokter geweest en mijn ziekteverlof werd 2 weken verlengd.
Aangezien dit een arbeidsongeval is ben ik dan voor deze 4 weken uitbetaald door de verzekering? Of val ik na 2 weken ziekte op het ziekenfonds aangezien ik arbeider ben?
Alvast bedankt voor de reacties
Grtz

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
candise

#2 , 19 mei 2009 10:05

mijn vriend die is ook arbeider, na arbeidsongeval of ziekte val je op gewaarborgd loon, enkel eerste dag van ziekte wordt niet uitbetaald, maar voor de rest ontvang je zelfde bedrag zoals je zou werken, na periode gewaarborgd loon is het de verzekering die uitbetaald, in geval van mijn vriend betalen ze 95% uit van zijn loon, maar hij wordt wel 7dagen of 7 dagen uitbetaald dus komt eigenlijk ook weer op hetzelfde neer

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”