Interim werk

patrik65
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Interim werk

#1 , 10 nov 2017 17:58

Beste

Ik werk voor interim bureel jobtalent sinds 26/09/2017 enkel tijdens het bouwverlof heb ik week thuis geweest
nu heb ik op 27 oktober arbiedsongeval gehad dit is groot probleem volgens hen want ze willen niet tussen komen
het kan zijn dat ik 2 vingers niet meer kan gebruiken zij willen ook geen gewaarborgt loon betalen ook de feestdag van
1 november heb ik niet gekregen wat kan ik daar aan doen ,Ik heb wel mijn briefje van de ziekekas binnen gedaan binnen de 24hr
zoals gemeld

met vriendelijke groeten

Patrik

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 nov 2017 18:54

Wanneer was er wel bouw verlof tussen 26/09 en 27/10/2017?

Had je een contract dat je 27/10 moest werken??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#3 , 06 dec 2017 18:08

Beste

Ik werk voor interim bureel jobtalent sinds 26/09/2017 enkel tijdens het bouwverlof heb ik week thuis geweest
nu heb ik op 27 oktober arbiedsongeval gehad dit is groot probleem volgens hen want ze willen niet tussen komen
het kan zijn dat ik 2 vingers niet meer kan gebruiken zij willen ook geen gewaarborgt loon betalen ook de feestdag van
1 november heb ik niet gekregen wat kan ik daar aan doen ,Ik heb wel mijn briefje van de ziekenkas binnen gedaan binnen de 24hr
zoals gemeld

met vriendelijke groeten

Patrik
naar uw vakbond gaan

je kan ook zelf aangifte doen bij de verzekeringsmaatschappij, indien werkgever weigert de gegevens te geven van de verzekeringsmaatschappij, doe dan hiervan aangifte bij arbeidsinspectie
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”