EERST GOEDGEKEURD EN DAARNA IS HET ONDERZOEK NOG LOPEND??

wientje
Topic Starter
Berichten: 11

EERST GOEDGEKEURD EN DAARNA IS HET ONDERZOEK NOG LOPEND??

#1 , 16 okt 2008 15:05

beste ,
Mijn zoon heeft op 26/08/08 een arbeidsongeval gehad door iets heel zwaar neer te zetten, die verpakking is blijven haperen en met een gewicht van zo'n 30 kg...

Nu hij moest direct naar spoed enz van zijn werk, geen enkel probleem.

Nu kreeg hij van AXA een eerste brief dat ze nog over te weinig gegevens beschikten om het arbeidsongeval te erkennen, is begrijpelijk.
Tweede brief van 9 september werd het arbeidsongeval wel erkend en werd duidelijk vermeld dat alle onkosten voor hun rekening waren.

Nu een schrijven ontvangen van 9 oktober dat het dossier met goedkeuring van het arbeidsongeval zal geklasseerd worden zonder gevolg en dat het ander dossier( blijkbaar hebben ze 2 dossiers geopend voor éénzelfde ongeval) dat die nog lopend is en nog steeds NIET erkend is!

Ik heb wel eens schrijven gehad van erkenning é, en ik moest alle instanties zoals dokters en ziekenhuizen het dossiernummer geven om de kosten terug te betalen. Zelfs de fabriek heeft al een stuk hun geld teruggestort gekregen en wij onze apotheekkosten.

Kan dit zomaar? Zijn wij het slachtoffer van de misstoestanden die bij de verzekering gebeuren? Intussen is mijn zoon al terug aan het werk.
Hij was werkonbekwaan van 26/08/0/ - 12/10/08.

Graag jullie advies en mening

Groeten
Dorine

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding