arbeidsongeval -> pensioen

de reden
Topic Starter
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

arbeidsongeval -> pensioen

#1 , 03 jan 2013 20:23

als je maandelijks een vergoeding krijgt voor een arbeidsongeval , blijf je dat behouden als je op pensioen gaat ?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22351
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 03 jan 2013 20:29

Niet voor de volle 100 %.

player
Berichten: 1

#3 , 12 mei 2013 15:21

Ik ben nu 58 jaar en al verschillende jaren 100 percent gehandicapt en zit in een rolstoel.
Werk nu al 16 jaar met toelating deeltijds 20 uren per week ( mag wettelijk blijkbaar niet meer werken).
De vraag is nu wanneer ik nu binnen een 3 tal jaren op pensioen zou gaan, wat gebeurd er met mijn rente van het arbeidsongeval.
Behoud ik de rente volledig en trek een rustpensioen voor de deeltijds arbeidsjaren en wat.

Reclame

mava105
Berichten: 22351
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 12 mei 2013 15:29

Gelieve een eigen topik te beginnen. er een van iemand stelen is niet gebruikelijk, en zal minder of zelfs geen antwoorden opleveren. Bij arbeidsongeval zal de rent merkelijk verminderen bij op pensoenstelling.

Terug naar “Arbeidsongevallen”