Consolidatie

karper
Topic Starter
Berichten: 5

Consolidatie

#1 , 04 jul 2012 06:16

Hallo,
Wat bedoelt men eigenlijk met die herziening, hier vind je verschillende informatie over op het internet.

Kan de verzekering terug een herzienings termijn aanvragen, en/of moeten wij dit aanvragen aangezien dat het pas definitief wordt na een herzieningstermijn van 3 jaar ?
Laatst gewijzigd door karper op 17 aug 2012 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 04 jul 2012 09:32

1) herziening kan elk moment binnen de periode van 3 jaar na uitspraak door de arbeidsrechtbank (arbeidshof in jouw geval).
2) ik DENK (maar niet zeker) dat er geen intresten zijn op die achterstallen.

karper
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 12 jul 2012 10:07

Alvast bedankt voor de uitleg.
1)Moet de tegenpartij dit aan ons op tijd laten weten dat ze dit aanvragen.
Er zijn in mijn geval nog welke enkele "veregeringen" die niet gemeld waren bij expertise, maar daar zijn wel verslagen van enzo...
Maar vermits ik 100% heb heeft dit geen zin dat ik het aanvraag, kan toch niet meer dan 100%.

2) Ik heb een gerechtsdeurwaarder gevraagd om het arrest te laten betekenen, wordt er rekening mee gehouden als de tegenpartij in verlof is ?
En als die maand na de betekening voorbij is, kan de tegenpartij dan nog vanalles doen om tegen te werken.

Groeten

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 15 jul 2012 15:40

1) herziening moet gefundeerd worden én jij kan de herziening betwisten. Een verzekeringsmaatschappij zal dit niet zomaar doen.
2) tegenpartij is in jouw geval toch een verzekering? Dan gaat die niet in verlof ;).

Je vraag ivm betekening/... is een kwestie van procedurekwesties, daar ben ik minder in belezen, dat laat ik voor anderen.

Terug naar “Arbeidsongevallen”