One night stand . Kind. Kan dat zomaar

Markje
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

Re: One night stand . Kind. Kan dat zomaar

#16 , 30 jan 2019 12:16

Wow...Ik wil niet meer naar de hoertjes.nu.
Ze houden al gebruikte condooms bij om mannen te chanteren, hopend dat het bij de ene of de andere lukt.:-)
Erkenning en zo hoeft niet meer, dna vergelijk ook niet, hier een condoom met uw kwakske is genoeg.
Welke vrouw, houd nu een gebruikt condoom bij gedurende X tijd, zonder dat daar bij bedoelingen achter zitten.
Volgens mij is dat een typetje dat aardig wat velletjes op hare zolder heeft hangen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 30 jan 2019 12:43

Voor een DNA test hoef je die condoom toch niet bij te houden. Je kan gewoon een speekseltest van het kind zelf afnemen.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 30 jan 2019 12:56

Voor een DNA test hoef je die condoom toch niet bij te houden. Je kan gewoon een speekseltest van het kind zelf afnemen.
DNA test op die condoom zegt helemaal niets, zelfs. Niets zegt dat het kind ook verwekt werd met de inhoud van dat condoom. Enkel en alleen vergelijking van de DNA, AFGENOMEN bij het kind, en DNA, AFGENOMEN bij de mogelijke vader, kan uitsluitsel brengen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#19 , 30 jan 2019 13:04

Erkenning en zo hoeft niet meer, dna vergelijk ook niet, hier een condoom met uw kwakske is genoeg.
Welke vrouw, houd nu een gebruikt condoom bij gedurende X tijd, zonder dat daar bij bedoelingen achter zitten.
Vroeger niet goed opgelet in de biologieles.....
Waarom zou een vrouw dat bijhouden tenzij ze het opstarten van een spermabank ambieert?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

eylis
Berichten: 8840

#20 , 30 jan 2019 13:11

Raad: neem een advocaat onder de arm en vraag of het de moeite kan lonen te onderzoeken of de vrouw in kwestie niet de strategie van het "pardonkind" tracht toe te passen. Namelijk zwanger worden om een verblijfsvergunning in de wacht te slepen. Immers: vrouw zou eigen concoom gebruikt hebben. en net toevallig blijkt dat dan beschadigd te zijn. Bovendien: wanneer verloopt haar tijdelijke verblijfsvergunning? Net na de geboorte? Is ze daadwerkelijk in geschreven als student in een universiteit? En zo ja, volgt ze daadwerkelijk de lessen. Kortom (en ik zeg niet dat dit met zekerheid het geval is) het zou de moeite kunnen zijn om te laten onderzoeken of de vrouw niet om redenen van verblijfsvergunning "met voorbedachte rade" zwanger is willen worden (met een defect condoom, want indien ze er geen had aangeboden had een wakkere bedpartner er zelf eentje aangetrokken. ) Maar dit is echt voer voor een advocaat die van wanten weet én weet hoe dit te onderzoeken.

LeenW
Berichten: 12825

#21 , 30 jan 2019 13:17

Begin er maar eens aan te bewijzen dat een condoom gesaboteerd was..

Beetje frappant ook dat Congolees, geen verblijfsvergunning, 32jarige student nu ineens allemaal een probleem is maar twee jaar geleden niet.

Markje
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#22 , 30 jan 2019 13:29

Eens was er Assepoester en nu hebben we kwakjespoesters. :-))

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#23 , 30 jan 2019 13:51

Tja, zo een tweedehandscondoom uit Congo dat is eerder een passe-vite. Daar krijg je geen twee jaar waarborg op.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#24 , 30 jan 2019 14:39

Daar krijg je geen twee jaar waarborg op.
9 maand waarborg is genoeg, niet? Nee, wacht, er klopt iets niet in die redenering... :lol:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Michelemichele
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#25 , 30 jan 2019 15:06

Beste leen
Ene kant heb je gelijk. Maar die vrouw was 32, ik ben nu zeker dat ze dan geen student was hier en achteraf knoop ik aan elkaar dat ze waarschijnlijk geen verblijfsvergunning had op dat moment 2 j geleden ong..over die huidskleur kan ik u volgen maar begrijp mij echter goed dat het nooit mijn bedoeling was een kind op de wereld te zetten en zeker geen van die kleur .ik ben bijna 99,9 percent zeker nu dat het haar plan was. Jammer dat ze niet blij is met haar kind (dat ze zelf zo graag wou) maar dat ze nu ook nog mijn leven wil kapot maken en renueren. Ik vraag raad bij een advokaat maar heb hier toch iets bijgeleerd. Groeten

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#26 , 30 jan 2019 16:36

..
Waarom zou een vrouw dat bijhouden
Om te weten met hoeveel partners ze het bed heeft gedeeld, en de tel niet kwijt te raken.. :lol:

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#27 , 30 jan 2019 16:55

dat het nooit mijn bedoeling was een kind op de wereld te zetten en zeker geen van die kleur
Heu... veel racistischer kan een uitspraak niet zijn, zou ik zo denken... :roll: :roll: :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Markje
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#28 , 30 jan 2019 16:58

Geen one night stands meer, er word misbruik gemaakt van materiaal.
Het zal u maar overkomen, sterkte TS.

artemis
Berichten: 3293

#29 , 30 jan 2019 17:15

dat het nooit mijn bedoeling was een kind op de wereld te zetten en zeker geen van die kleur
Heu... veel racistischer kan een uitspraak niet zijn, zou ik zo denken... :roll: :roll: :roll:
Inderdaad. Wat een walgelijke uitspraak die niets terzake doet. Maar er de lakens mee delen was geen probleem :evil:
Ik denk dat ik nu het beetje medeleven met de TS kwijt ben.

BTW Hier komt een pas afgestudeerde thuisverpleegster van Afrikaanse origine. Zij is 37

Michelemichele
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#30 , 30 jan 2019 18:59

Beste mensen. Ik vind het jammer dat men zelfs zijn persoonlijke opinie meer mag uiten. Ik zou hier moeten liegen en bedriegen dus. Beste mevr. Verpleegster van Afrikaanse afkomst,ik heb totaal niets tegen mensen die net zijn en doen wat ze moeten doen en ik heb veel respect voor mensen van eender welke afkomst die van hun eigen leven iets maken. Maar hier in mijn situatie ben ik werkelijk gebruikt, belogen en voor gek genomen....Pas op en dat op hoofde van een kind.(dus waarschijnlijk gebruikt die vrouw een kind om zelf te zegevieren) sorry dat vind ik walgelijk en sorry dat vind ik jammer dat ik met zo een type persoon nog een kind zou moeten hebben. Nogmaals dat die gemeenschap niet had mogen gebeuren ben ik van overtuigd maar dat ik niet op de hoogte gebracht werd van een zwangerschap en dat ik niet kan of kon meebeslissen vind ik erg. Natuurlijk jullie weten , iedereen voelt zijn eigen leed .dus verwacht ik niet van jullie om met my mee te leven, maar ik heb hier toch reeds wat bijgeleerd. Trouwens in heb vroeger altyd gewerkt met mensen van buitenlandse afkomst waarvoor ik zeer veel respect heb en had, die iets van hun leven maken ,maar hier heb ik te doen met iemand die het slecht met mij voorhad en toch van mij een kind wil en zelf als vrouw-moeder dat kind gebruikt voor haar eigen zegevieren,dat vind ik eng, erg en jammer. Ma goed. We zullen zien hoe alles verloopt. Zoals iedereen weet, zijn er vele mensen die een misstap plaatsen( ik keur het niet goed en heb nu wel mijn goesting) maar je ziet , het is oppassen. Want er kunnen echt drama s van komen. Het is toch wel zo dat een vrouw die zwanger is van een ongewenst kind, het op eigen houtje kan laten wegnemen, dat kunnen wij niet als man...sorry daar klopt iests niet., denk ik. Voor elk een goeie avond maar aub begin hier niet volledig het onderwerp te verplaatsen. Groet

Terug naar “Andere”