deurwaarder

zulmazopskete
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

deurwaarder

#1 , 11 jan 2019 22:25

hallo
mijn vriend is al 13 jaar gescheiden van zijn madam en hij geeft 2 kinderen waarvan 1 van 23 jaar en de zoon van 17 jaar
ze geeft de zoon een vorm van autisme laten verklaren en hem in allerlei scholen en instellingen gestopt zonder medeweten van mijn vriend alhoewel het wel in het contract stond bij de scheiding maar toch doet ze het.
hij zat 2 jaar geleden in een instelling samen voor de weekends in een internaat. na lang lopen en doen heeft mijn vriend het zover gekregen dat ze via het internaat alle rekeningen betaalde met het kindergeld en dat is 2 jaar goed gegaan.
nu heeft ze het zodanig gespeeld dat ze hem meer bij haar pakte en hij niet meer naar het internaat mocht en zodat ze nu weer het kindergeld in handen gekregen heeft, waardoor ze nu iedere dag stuurde dat hij van alles en nog wat moet betalen maar hij ziet nooit een bewijs van wat hij moet betalen.hij heeft zelfs zijn telefoon nummer veranderd en mail adres zodat ze hem met rust moest laten
maar nu geeft ze een deurwaarder gestuurd en moet hij 280 eur extra betalen omdat de deurwaarder er geweest is. hij is nu ten einde raad want hij geeft gebeld naar de deurwaarder en hij moet het betalen zeggen ze maar hij geeft geen facturen om na te gaan wat hij wel al niet moet betalen want de berekeningen verschillen soms met 30eu per dag
kan er ons iemand wat meer op de hoogte etten wat ze kunnen doen ermee we zien het echt niet meer zitten
ps hij betaalt nu wel al iedere maand 156 eur alimentatiegeld ook
pffff
bedankt voor de raad iedereen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 jan 2019 09:32

Het was geen goed idee om gewoon te zeggen: "Ik ga niet akkoord, laat me met rust!". De problemen negeren, zorgt er niet voor dat ze verdwijnen. Dat is nu wel duidelijk, hoop ik.

Uw vriend had op de vragen van zijn ex best aangetekend geprotesteerd met redelijke argumenten.

Verder komt een deurwaarder ook enkel als er een vonnis is. Heb je al nagevraagd bij die deurwaarder op welke basis hij jullie contacteert?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 jan 2019 11:06

Dagvaarden voor de beslagrechter. Dus best advocaat raadplegen.

Reclame

Terug naar “Andere”